Razítko z polystyrenu - špatně tiskne

Od: Datum: 04.05.16 22:27 odpovědí: 11 změna: 05.05.16 18:47

dobrý den jak mám udělat razítko aby mi dobře tisklo?

vyrobil jsem si razitko\nazev firmy\ z tvrzeného polystyrenu 6 x 30 cm nalepil na překližku a chtěl to obtisknout na OSB desku, jenže mě to nevytisklo dobře...Někde ano, jinde vůbec...

Myslel jsem, když bych potiskovou část nadřel něčem, co pak později bude gumové a trošku stlačitelné aby tam byl pružný doraz.. Nevíte jestli něco podobného prodávají\gumasfalt... apod... \? Potřebuji prostě něco, co udělá malou vrstvičku, která bude vyrovnávat drobné nerovnosti...Tel polystyren mě to neudělá...bohužel Moc děkuji za radu. P.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ben®
Datum: 04.05.16 22:31
avatar

Dobrý den, já bych tu potiskovou stranu přiložil na rovný povrch s jemným smirkem a opatrně přebrousil. Bude rovina a nebude lesk (který možná nedrží barvu). Zdravím!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kytka39
Datum: 04.05.16 23:24

dobrý napad, udělal jsem...ale není to ono...na sadrokarton by to tak nějak stacilo..ale na OSB bohužel ne..

Datum: 04.05.16 23:46
avatar

pokud je to velke razidlo na desky, tak se holt obetujte prilepte kuzi, riflovinu nebo nebo tak a vyriznete to znova :)
Co pomuze hodne, jestli je to male na strihani kuze, je nejaka jemna sitka (nevim v cem to namacite), kterou napnete a prilepite na stycnou plochu a po zatvrdnuti oriznete skalpelem apod prebytecne kousky (mozna i sikovne opalite zapalovacem), v tech porech se pak ta barva uchyti :) Treba z te jedne gazy v autolekarnicce apod + sekundove lepidlo na tu ted pekne obrousenou plochu ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.05.16 23:01
avatar
Nebyla by lepší šablona a sprej, popř štěteček?
Ohodnoceno: 0x
 
Od: kytka39
Datum: 04.05.16 23:25

také mě to napadlo...ale to pak by byl text nazev firmy špatně čitelný...

Datum: 04.05.16 23:25

Tak velké razítko je problém... nikdy se Vám nepovede přitisknout celou plochu.

Buď použijte šablonu + sprej/štětec, nebo udělejte razítko zakulacené.

.

Případně můžete zkusit natřít Vaše razítko silikonem, ale i tak bude problém s otiskem.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: kytka39
Datum: 04.05.16 23:28

i zakulacené razitko bylo zkoušeno...nejprve se nechalo vyrobit silikonové razitko...a dalo se to na zakulacené razítko...a také to nešlo...sadrokarton..tak nějak ano...OSB špatný..

Datum: 04.05.16 23:31

Na osb bude každé razítko asi problém... je to hodně "křivý" materiál.

Nechápu proč by měla být šablona + sprej špatně čitelná, kolik toho textu tam máte?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kytka39
Datum: 04.05.16 23:42

textu moc ne...řekněme že tam je napsano ´´ kamen Novak´´

a ještě to je v rámečku...

ta šablona by byla nejlepší... už si s tím s přestavkama hrajme cc 1 mesic..

Datum: 05.05.16 00:25
avatar
Šablonu ti vyřežou v každém větším městě laserem do čehokoliv. O špatné čitelnosti nemůže být řeč.
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 05.05.16 18:47
avatar

Asi máte dost volného času, který tomu zadarmo věnujete. Bez práce je to tak za 200-500kč podle velikosti. Víc Trodat i se štočkem nestojí. A je to profi a skoro věčné.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.