Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Plnění pojistky

Od: maara* odpovědí: 5 změna:

Nedávno nám vyhořela kuchyně, skřínky jsou očouzené, stěny jsou zničené a další věci. Mám domácnost pojištětou, hned ten den jsem tedy zavolal do pojišťovny a nahlásil, že se to stalo, řekli mi, že do týdne někoho pošlou. Už je to více jak týden, nemám kde vařit, jezdím tedy na jídlo pryč, krom toho polovina domu je nepoužitelná, vše špinavé, smradlavé. Dnes jsem do pojištovny zavolal znovu, řekli že nikoho nepošlou, že mám jen posílat faktury a oni je budou proplácet - to je sice moc pěkné - jenže já mám teď strach co dělat, co koupit a co ne - abych nekoupil novou kuchyńskou linku a oni neřekli, že je moc drahá a že to nezaplatí apod. Teď si opravdu nevím rady.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar dabel
Vše si sama nafotte a pošlete pojištovně a pak bych se pustil do renovace
Pokud by se při renovaci objevili další problémy opět vše dúkladně nafotit a dokladovat pojištovně

 

hodnocení

2x
avatar jmlc

Jak zaznělo - fotit a popisovat. Nemůžete ale dostat víc, než na co jste pojištění! Takže nejprve si pořádně zjistěte, na kolik máte pojištěno - ne celkově, ale jednotlivé spotřebiče a výbava domácnosti. Bývá často uvedeno v pojistce, že limit pro např. elektroniku je 5000,-, pro cennosti 10000,-, pro nábytek 30000,- atd...

Jestli tedy chtějí jen fotky a proplácet faktury, může se vám stát, že kupujete nepřiměřeně, že bylo pojištěno na polovinu,...


doplněno 09.05.16 07:26:

Ono opravdu hodně záleží na pojistce - pokud je pojištěno na "časovou cenu" - jedná se o platbu s amortizací. Nebo na novou cenu- tj. pořízení nové věci. Limity jsem zmínil.

Můžete požádat o plnění rozpočtem - odhadněte škodu a porovnejte jejich a váš výpočet. Pokud by bylo extrémně málo, můžete požadovat kontrolu likvidátorem pro prokázání vyšší škody.

Jak píší výše. Vše podrobně nafoťte. Linku si kupte zhruba stejné kvality jakou máte teď. Jestli máte z papundeklu a koupíte z masivu, tak samozřejmě pojišťovna bude řvát a neproplatí. Nezapomeňte na další škody - nádobí, mytí půlky baráku, malování, atd. Jestli to budete něco dělat sami, tj. nebudete mít fakturu, domluvte se napřed s likvidací. Zeptejte se také, jestli poškozené věci můžete zlikvidovat nebo jestli je nakonec likvidátor bude chtít vidět.

 

anonym0
hodnocení

0x

S pojistovnou je potreba jednat direktivne a hlavne pisemne. Na infolince vam muzou rict cokoliv, ale zalezi na likvidatorovi, ktery bude pojistnou udalost vyrizovat a je potreba jednat primo s nim.

 

maara*
hodnocení

Tak je mi jasné, že nelze koupit vybavení za milion a čekat, že to proplatí. Jenže kuchyňská linka je stará, její hodnotu jen těžce odhadnout. Doufal jsem, že někoho pošlou protože okem normálního člověka co tu má bydlet lze říci, že vše je začouzené a smrdí to - tak vyhodit a koupit nové.. jenže na fotce to nesmrdí a pojišťovna řekně, no a že to je trochu očouzené, funkci to plní a já potom zůstanu s fakturou a dluhem na krku .. Opravdu, u této pojištovny jsem už pěknou řádku let, dal jsem ji nemálo peněz a nikdy jsem nic nepotřeboval - jsem hodně zklamaný.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]