Vyvrtani diry do skruze

Od: Datum: 23.02.16 15:08 odpovědí: 5 změna: 24.02.16 12:38
Potreboval bych vyvrtat do studnicni skruze ovor pro palcovou PU trubku 32mm. Poradi nekdo postup? Dival jsem se na ctyrbrite vrtaky tohoto prumeru, slo by to s SDS vrtackou? Dale jsou jeste korunkove, ale kvuli jedne dire kupovat nechci. Tak asi jedine pujcit,co?
Dik za tipy.

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jenda2
Datum: 23.02.16 17:03

Stavebniny půjčují jak bourací kladiva tak korunkové vrtáky.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.02.16 17:11
avatar
Vyvrtat SDS vrtákem fí okolo 20 mm čtyři díry vedle sebe do čtverce křížem přes stěnu skruže a kladivem a sekáčem vyseknout ten vnitřek. Rychle a lacino.
U nás to chlap probil pár ranami špičkou krumpáče. Bez vrtání.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.02.16 17:34
avatar

Zdravém,
pokud máte vrtačku (či spíš asi vrtací kladivo) s SDS, pak nejrychlejší postup je si díru na skruž namalovat, pak vzít cca 8 vrták, odvrtat po obvodu namalovaného s cca 2mm můstky mezi dírami a pak kladivem vyrazit střed. práce na cca 30 min - než sežene nějaký jiný vrták, máte hotovo ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.02.16 17:46

Zdravím , ono není skruž jako skruž. Krumpáčem bych to raději nezkoušel. Klidně 10 vidiákem s příklepem. Ať nemusíte někde pujčovat nebo kupovat drahou 32 , tak na to vemte 10 kterou doma běžně využijete. Nejlepší je to napřed vzít malým vrtákem např. 6 a potom to převrtat 10 . Uděláte několik děr v kruhu a pak to opatrně majzlem vysekáte. Při dovrtávání bych už tolik netlačil , aby se z druhé strany nevyvalil větší kus betonu. Když vrtáte více děr vedle sebe , tak dbejte na kolmost vrtačky vůči vrtanému předmětu. - Jenom tak pro zajímavost , když jsem vrtával díry 1,8 metru , tak jsem si do vyvrtaných děr strkával násadu od smetáku , kterou jsem nechával koukat tak přes metr z díry a ta mně určovala směr , aby se mně díry vzadu nepotkaly.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 24.02.16 12:38

Díky všem za doporučení. O vrtání více děr jsem taky uvažoval, ale nevím jak se materiál skruže zachová, proto jsem zde položil dotaz. Asi bude problém vyvrtat díry tak, aby větší vrták potom nesklouznul do vedlejší díry. No uvidíme, hlavně aby skruž zůstala pohromadě ;)

M.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.