Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Blikání žárovek

Od: janlauryn* odpovědí: 5 změna:

Ahoj lidi,

několik dnů pozoruji po bytě problém s blikáním žárovek.

Děje se to po celém bytě jak u klasických žárovek, tak u zářivek.

Dnes mi dokonce na chvíli vypadl proud na pár sekund úplně v celém bytě a pak znovu sám naskočil.

V době, kdy se to dělo, jsme neměli zapnuté nic, co by odebíralo nadměrné množství proudu.

Setkal se někdo z vás s podobným problémem? Jak jste ho vyřešili?

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

4x

Voľný nulovací vodič,pravdepodobne pri rozvádzači.

hodnocení

1x

Blikají i na chodbě nebo ve sklepě?

janlauryn*
hodnocení

Na chodbě a ve sklepě neblikají. Objednal jsem na zítra elektrikáře, tak dám vědět, jak to dopadlo.

doplněno 15.02.16 12:25:

Zavolal jsem elektrikáře, ale moc mi nepomohl. Podle něj je všechno v pořádku. Prohlédl rozvodové skříně, pojistky, přípojku. Volal i na PRE, jestli neměli nějaký problém. Všechno je v mědi.

Ještě si vzpomínám, že v kuchyni nám jednou vyhořela zásuvka. Bylo to kvůli staré malé troubě. Je to vlastně dvojzásuvka a ta druhá pod ní je funkční. Ale - dneska jsem tam zapojil vysavač a ten nám vyhodil celý obvod.

doktpr365*
hodnocení

0x

viděl bych to taky na uvolněný PEN vodič v rozvaděči nebo někde na cestě. Stalo se mi to už dvakrát.

hodnocení

0x
Mě blikají žárovky taky. Bylo mi řečeno, že se ve vodících indukuji jakýsi bludný proudy či co, protože je víc kabelů tažených vedle sebe.
Mám dvě žárovky na dvou dvojvypinacich.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.