Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Bohemia Energy zkušenosti

Od: veverka* odpovědí: 26 změna:

Dobrý večer, jaké máte prosím zkušenosti se společností Bohemia Energy (energie v domácnosti). Moc díky za názory.

 

 

26 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jenda2*
hodnocení

2x

Když se jim upíšete na 2 roky, nemůžete odejít za lepším dodavatelem a asi 3 měsíce před koncem smlouvy musíte písemně oznámit případnou další změnu dodavatele, když si ho vyberete. Jinak dostanete pená 6050 Kč plus 20% z měsíční platby do konce původní smlouvy. Celkově to tedy přijde přes 20000 Kč. Takže hledat, než něco podepíšete.

 

hodnocení

1x
avatar milancukrar

Já dobrou, ale na tomto webu již proběhla debata o tomto dodavateli.

hynek96

Mám též jako p.Cukrář pozitivní zkušenost s BE a to především s jejich komunikací a odezvou. Řekl bych že to, že nemají po republice pobočky, abych si k nim mohl osobně zajít, kompenzují kvalitním telefonickým servisem, Skypem i FB. Se Skypem jsem si užil své, ale musím říct, že mi na druhé straně pomohli, když jsem pořeboval přesunout smlouvu na nové odběrné místo.

richardklimes

No na to že už mají tak početnou klientelu, tak pár poboček by mohli vybudovat, alespoň ve velkých městech (Plzeň, Praha, Brno). Ale jejich věcí samozřejmě. Zatím vše taky zvládám vyřídit po telefonu, jednou jsem psal email kvůli předběžnýmu vyúčtování, ale nebavilo mě čekat na odpověď, takže jsem jim ještě volal a vyřízeno jsem měl v podstatě hned. Jen žádost ode mě chtěli pak písemně zaslanou, aby to měli podložený.

 

novisls
hodnocení

1x

Ono se vnucuje v souvislosti se změnou dodavatele několik otázek a tou hlavní je proč přecházet k jinému dodavateli elektřiny než je její místní distributor?

Stojí Vám to za ty všechny nepříjemnosti okolo když vezmeme v úvahu jednak to, že v současnosti s tím jejich "JUBILEUM" jsou roční úspory trapně mizivé a pak hlavně když vezmeme v úvahu to, že s příchodem nové tarifní struktury v roce 2017 dojde vlivem jiné tvorby cen k lidvidaci většiny těchto šmejdů (hurá, konečně mě nebudou doma či po telefonu stále opruzovat)?

Patříte-li mezi pyromany, co mají doma plyn, tak tam JUBILEUM není ničím zajímavým a i takový E.ON (který je u nás distributorem elektřiny) je levnější.

Můj názor je takový, že existence těchto subjektů je dána většinou jen blbostí lidí, kteří se jim upíšou i přes to, že výhodnější prostě nejsou.

 

jouny*
hodnocení

0x

Pokud si člověk všechno pohlídá, tak nemá šanci narazit, my jsme u nich též spokojeni. Což takto určitě platí i u každé jiné firmy. Cenu u nich máme lepší než u předchozího dodavatele.

janvlach

Také v tom nevidím až takový problém, jak se z toho všude dělá. Člověka to opravdu jen nutí aby si dával na věci většího majzla. Měl jsem třeba nastaveno, že si veškeré platby budou strhávat z účtu, ale při prvním pokusu se to nějak nezadařilo, přišla mi uporňující sms, že platba nikde. A tak mi bylo z jejich strany doporučeno, abych si raději nechával zasílat složenky, že tak to bude mnohem jednudušší a budu mít alespoň hnedka doklad o zaplacení. Takže jsem na tuto variantu přistoupil a vše už teďka každý měsíc klape.

pavelka*

Nám se jejich nabídka cen ukázala jako vyhovující, proto jsme se rozhodli k nim přejít, je to sice jen pár měsíců od února, co u Bohemie jsme, ale všechno se nám zatím jeví v pořádku.

 

baier*
hodnocení

0x

Dobrý den ,

víte ... ani tak nejde o samotného dodavatele ale spíše o jejich obchodní podmínky a férovost. U malého odběratele je vždy lepší mít smlouvu bez závazků tedy smlouvu na dobu neurčitou s nožností kdykoliv ji vypovědět bez sankcí. Obchodní zástupci mnohdy tvrdí že budete mít levnější elektřinu když s nima uzavřete závaznou smlouvu na 2,3,5 i více let . Když se ale podíváte na kalkulátor energetického úřadu www.ERU.cz zjistíte, že na trhu jsou stále ještě společnosti které nabízí ještě výhodnější ceny a to i u smuv bez závazků tedy na neurčito . Firma která ve v nepřehledných několikastránkových obchodních podmínkách hrozí pokutami a sankcemi , ta opravdu férová není . Férovost konkrétního dodavatele se též pozná podle počtu obchodních zástupců které musí někdo zaplatit na provizích a ten někdo je vlastně konečný zákazník. Skvělý produkt na trhu se prodává sám na základě doporučení skutečných klientů. Pokud Vás navštíví nějaký obchodní zástupce s nabídkou , je pak jasné, že prodat daný produkt firmy není tak jednoduché a ukáže se to na koncové ceně produktu.

 

kriza
hodnocení

0x

Projížděl jsem si internetem a zaujala mě reklama bohemky s nějakým tarifem jubileum. Nabízeli celkem velkou úsporu, ale co mě hlavně překvapilo a od této firmy bych to nijak zváště nečekal, bylo možné volit závazek na dobu neurčitou. Což mi přijde jako celkem zajímavá nabídka na dnešním trhu.

josefhrncir

Zajímavé na dnešní dobu? Pokud měníte dodavatele, měl by jste prvořadě žádat smlouvu na dobu neurčitou pokud je to jen možné. Svobodu rozhodování vám už pak nikdo neodepře a můžete tak pružně reagovat na veškeré nastalé situace. Takže jen dobře, že na to u Bohemie přišli.

vjelinek

My si Jubilko nechali zřídit, topíme doma přímotopy tak nám to hodilo celkem slušnou úsporu, kalkulátor nám vypočetl úsporu oproti stávajícímu dodavateli 5119,- Kč. Tohle je částka, kterou už do rodinného rozpoštu nelze jen tak zanedbat.

 

ronyx*
hodnocení

0x

Zdravím,
osobní zkušenost s nimi mám takovou, že objevit se tady u mne jejich obchoďák, tak vytáhnu bič a ženu ho...

10.02.16 18:00

proč?

ronyx*

U objektu, který mám dlouhou dobu už pronajatý, byla elektřina vedena stále na majitele a platil jsem ji já. Pak ale majitele odchytli obchoďáci BE a on jim po ukecání podepsal převod. Přišel mi to říct, ale mně se to nelíbilo (celých 10 let předtím jsem za majitele zařizoval u ČEZu všechno já a nebyl nikdy problém, tak proč to měnit), takže se napsalo odstoupení od smlouvy dle zákona a to se poslalo na BE. Majiteli přišel papír, že to berou na vědomí a že tedy převod neplatí. Po roce (slovy po jednom roce) najednou majiteli přišel papír, že se elektřina převádí na dodavatele BE k datu od 1.1. Majitel tam volal, že s tím nesouhlasí a že má od nich papír, že převod neplatí. Vůbec se s ním nechtěli bavit a hned vyhrožovali pokutou a penále - celkem mu to posčítali asi na 10.000kč. Přišel s tím za mnou celý nešťastný, co teda s tím (já změnu nechtěl, ČEZ mi vyhovoval a vyhovuje). Shodou okolností jsme ale právě od toho 1.1. po X letech potřebovali z určitých důvodů naši do té doby "per huba" smlouvu o pronájmu dostat na papír. Což se stalo, ale nebyl plán převádět elektřinu (považovali jsme to oba za zbytečné). Takže můj telefonát na BE, že jsem od 1.1. nájemcem a že od nich elektřinu nechci. Jejich odpověď byla, že je to nezajímá, že musím převzít jako dodavatele BE po majiteli. Z čeho vycházeli nevím, ale pomohlo, že sem se doslova vytočil do běla a oznámil jim, že si na jejich postup budu stěžovat a že já s nima žádnou smlouvu nemám. Nakonec to dopadlo tak, že požadovali kopii nájemní smlouvy a že tedy na základě této smlouvy to majiteli zruší (ale dalo mi to jim vysvětlit, že majiteli už prostě od 1.1. nebudou mít kam dodávat, když už tu nemovitost prostě využívat nebude). Skončilo to "kolečkem" - já si požádal o dodávky u ČEZu na sebe, ČEZ to převedl na mne. Trvalo to skoro měsíc, kdy od 1.1. jsem měl pronajato, ale elekřinu jsem měl oficiálně dodávanou na sebe až někdy od 22.1., navíc jsem část (skoro měsíční spotřebu) dodané elekřiny zaplatil 2x, protože při převodu k ČEZu jsem musel udělat odhad stavu elměru k převodu, což jsem se samozřejmě netrefil (odhadněte si, kolik spotřebujete v budoucnu, když nevíte, ke kterému datu vám to převedou).
Shrnutí - o BE ani slyšet, neseriozní jednání (viz výše) + jak si mne může někdo dovolit tlačit k tomu, že já jakožto nový nájemce musím převzít smlouvu o dodávkách po bývalém uživateli *zed*
Co se týká mého stávajícího dodavatele (ČEZ) - vše absolutně bez problémů, faktury, samodečty a další elektronicky (mám účet na jejich webu), řešení čehokoli okamžitě po telefonu (výpadek z důvodů poruchy - po zavolání jsem hned věděl, kde je problém a že už to soused ohlásil přede mnou) atd. Navíc dělají i věc, na kterou jsem koukal jako z jara - přijel technik, provedl kontrolu hlavního jištění - pojistkové skříňky, elektroměrové skříně - všechno podotahoval, očistil.

Já jsem také u ČEZu a maximální spokojenost. Jestli je to někde o pár chcechtáků levnější je mi vcelku jedno.

novisls

Asi je to každého pohled, ale např. mě dost sejří, když mi někdo leze na pozemek, vynucuje si moji pozornost a pak mi do očí lže jen kvůli tomu, aby na mě vydělal (pro nechápající: říkali mi, že jsou levnější i přes to, že jsou dražší než můj současný a "řádně předražený" E.ON). Takže máte-li schody, skopněteje. Jinak vypusťte psy. :)

Třeba to jejich Jubileum je naprostá trága - podmínky jsou takové, že na to nedosáhne skoro nikdo - taky proto si mohou dovolit nabídnout tak "nízkou" cenu za silovou elektřinu.

novisls

A ještě mě napadla jedna věc: kamarádka se stěhovala z bytu v nájmu do svého domu. Přepis v bytě na nového nájemníka vyřídila v den předání bytu po telefonu přímo na místě s novým nájemcem a všemi proklínaný a "zlý" E.ON to měl do 4 dnů hotové!

V novém domě měl původní majitel dodávku od Bohémů. Kámoška není padlá na hlavu, tak se současně provedl přepis na E.ON. Celé to trvalo nekonečné dva a půl měsíce. Nebylo to ale bez ničeho, v mezičase jí přišly dva omluvné dopisy od E.ONu, že se snaží dělat co můžou, ale že stávající dodavatel nespolupracuje. Tudíž Bohémové jednají jak dobytci i s ostatními dodavateli energií, ne jenom s obyčejnými lidmi.

Mám stejnou zkušenost s ČEC a proto mám hůlku připravenou za dveřmi pro všechny nové dodavatele energie.Nehledě na to ,že mně chtěl podvést dealer Centropolu.Mněl stejné montérky/barvu/ a průkaz kde chybělla malá čárka, které jsem si na dálku nevšiml.Vše vypadalo jako Čez.

 

milan789
hodnocení

0x

Vzhledem k tomu, že skupuje a ničí konkurenci, tak nevím co si o nich mám myslet. Myslím, že ke svým ziskům, přišli nekalou soutěží, napříkald cíleným vyhledáváním nemohoucích důchodců a smlouvy podepsané pod nátlakem:( Zkuste někde najít věkovou strukturu nových zákazníků BE? Určitě nebude pod 50let:) Jestli vybíráš mezi několika, tak BE bych dal až nakonec. To už je lepší i Centropol...

 

hodnocení

0x

My máme el. u EONu a plyn jsme od nich převedli k ČEZu, protože nám na Ušetřeno.cz zjistili, že tak je to nejvýhodnější.

 

ine1uz8x
hodnocení

0x

Zrovna píšu odstoupení pro jednoho starého pána(70let), který se nechal napálit.

Dvě holky(z jeho pohledu) se vydávali za pracovníky EONu. Narvali mu "dárek"sadu LED za 2000Kč, pokud odstoupí od smlouvy. Přišli k němu do bytu, i když je zde zákaz podomního prodeje.

Píši už na město, ERU, MP a volám té krávě, co podepsala tu smlouvu za bohemia energy.


doplněno 23.03.16 08:45:

Tak nám ERU na svých varuje před podvody při uzavírání smluv, ale bojí se označit podvodníky přímo jejich jmény.

Bych z toho *blee**blee**blee*

eru.cz/...


doplněno 23.03.16 20:08:

Milane , kdo vymyslel dárek 5ks obyčejných LED žárovek, za které chce zaplatit 2000kč, pokud dojde k vypovězení smlouvy? To je nápad přímo vedení společnosti.

Dále jsem byl u toho, kdy k nám do města dorazili 4auta a v každém byli 3-4 náhončí.Při obědě v restauraci si rozdělili území našeho města na různé sektory, které přiřadili ke skupinám.

Ty LED žárovky jsou podvod na lidi, i ERU to tak vnímá. A za tím stojí vedení.

 

andělíčku, jen se zeptám, myslíte že firma BE najímá podobné lidi, aby podváděli staré lidi, nebo zaměstnává na Ičo náhončí, kteří mají špatné praktiky vůdči lidem, aby dostali provizi?

Nezastávám se nikoho, jen si myslím, že žádný vedoucí těch lidí jim nesdělí, podvádějte lidi.

ronyx*

Zdravím Milane, budu maličko mimo téma - nevím, jak to máte vy, ale myslím si, že nejen já to mám tak, že pokud někdo někoho zastupuje a zastupuje ho "blbě" (v jakémkoli směru), pak tomu, koho zastupuje, dělá negativní reklamu a ten zadávající se z toho prostě nevyvleče. Pokud půjdu do obchodu a bude tam nepříjemný neochotný prodavač, tak už tam taky víc nepůjdu a pan majitel může být třeba pozlacený.
Mmch - mám proti BE své výhrady, protože jsme pomáhal známému se od nich dostat (už sem to tady někde psal). Tuhle mi volali (jak se dostali k mému číslu je mi záhadou) a když sem hovor utnul (slušně - "děkuji, nemám zájem"), přišla mi od nich vzápětí sms s textem "Víte, jakou nabídku jste odmítli? ..." osobě tohle považuju za vrchol drzosti a o další důvod víc se jim obloukem vyhnout.

ronyxi, souhlasím s Vámi, jelikož vidím okolo sebe jen hodné a příjemné lidi, věřím tomu, že po stížnostech na podobné praktiky firma (vedoucí obchodu) odvolá takové lidi.

Tento týden se kolega v práci nelichotivě vyjádřil o zákazníkovi. Naštěstí již byl zákazník pryč. Hned jsem mu oznámil, že to bylo naposledy, kdy se veřejně a nahlas vyjařuje o zákaznících nelichotivě, byť tam již není. Páč nemůže vědět, že vedle není jiný zákazník, který by to mohl slyšet.

Ronyxi - naprosto přesně! To nemůže být náhoda, to je podle mě prostě šmejdská firemní politika. Taková ta finta s ,,kontrolou faktur´´ a předstírání, že jsou od EON jsem zažil taky několikrát a taky několikrát jsem psal odstoupení od smlouvy jak tátovi, tak tchánovi. Prostě jsou to naprostí šmejdi, kteří cílí na seniory o kterých předpokládájí, že je snadno opijí rohlíkem. Prostě už z principu s BE nechci mít nic společného, pokud se chovají takto podrazácky už od počátku, tak bych s nimi opravdu nechtěl řešit nějaký problém.

Mimochodem - ta esemeska mi přišla taky, hned poté, co jsem paní z callcentra odmítl hned co jsem zvedl telefon.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]