Vyúčtování -

Od: Datum: 06.02.16 20:59 odpovědí: 2 změna: 07.02.16 09:19

Smlouvu mám od 7.12.2015 - doposud jsem neobdržel žádné vyúčtování - je to normální? ve smlouvě není uvedeno bankovní spojení Vodafone - - prosím o odpověď na uvedený e-mail, na dva odeslané dopisy (doporučený ze dne 26.1.2016 - doručen 28.1.2016) jsem nedostal žádnou odpověď - je to normální, s takovým jednáním jsem se ještě nesetkal!


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ben®
Datum: 07.02.16 06:45
avatar

Dobrý den, myslím, že není nutné posílat na Vodafone doporučený dopis, když vše, co potřebujete vědět, si můžete najít na jejich stránkách (a máte tam i tu jejich samoobsluhu). Takže, pročíst si FAQ a je tam vše uvedeno (i to bank. spojení se tam dá zjistit). Zdravím!

http://pece.vodafone.cz/app/a…ers/list/c/150,313/a_id/1877/

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.02.16 09:19
avatar

Dobrý den,

rádi prověříme nastavení vašich služeb a Vyúčtování, když nám napíšete přes http://tam.je/dotaz.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.