Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vyúčtování -

Od: zdenekklobouk odpovědí: 2 změna:

Smlouvu mám od 7.12.2015 - doposud jsem neobdržel žádné vyúčtování - je to normální? ve smlouvě není uvedeno bankovní spojení Vodafone - - prosím o odpověď na uvedený e-mail, na dva odeslané dopisy (doporučený ze dne 26.1.2016 - doručen 28.1.2016) jsem nedostal žádnou odpověď - je to normální, s takovým jednáním jsem se ještě nesetkal!

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ben®
hodnocení

0x
avatar ben

Dobrý den, myslím, že není nutné posílat na Vodafone doporučený dopis, když vše, co potřebujete vědět, si můžete najít na jejich stránkách (a máte tam i tu jejich samoobsluhu). Takže, pročíst si FAQ a je tam vše uvedeno (i to bank. spojení se tam dá zjistit). Zdravím!

pece.vodafone.cz/...

 

vodafone*
hodnocení

0x

Dobrý den,

rádi prověříme nastavení vašich služeb a Vyúčtování, když nám napíšete přes http://tam.je/dotaz.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]