Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Myčka - špatně myje sklo

Od: mycek odpovědí: 11 změna:

Dobrý den,

máme zánovní myčku BOSCH a už od novoty nám neumyje skoro žádní sklo, aby na něm nezůstaly jakoby zaschlé zbytky jídla. Jsou to takové malé tečky a malé nečistoty, které jsou ale takovým způsobem zapečené, že některé se nesmyjí ani když je do myčky dáme 3x po sobě.

Dělá nám to z 90% na sklech, na hrnkách taky, ale to se stává občas a dá se to vydržet, ale sklo je hrůza.

Používáme především kapsle JAR, ale zkoušeli jsme další 2 konkurenční přípravky a nepomohlo to.

Přitom myčky BOSCH jsou dobré, nevíme si rady, dkěuji za rady!

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Když jste myčku instalovali, dělal to odborník, nebo sami? Přesně tuto zkušenost jsem totiž měla také a bylo to špatným seřízením tvrdosti vody a myčky. Zavolala jsem technika, myčka byla ještě v záruce a ten ji seřídil a bylo po problému. Sklenice mám opravdu lesklé a bez bílého matného povlaku. Také používám Jarové "bochánky" a střídám s tabletami. Výsledek je stejný, ale někdy koupím v akci to, nebo to druhé. :) Zkuste to seřízení tvrdosti vody.

zelda

Teď jsem to chtěl napsat - seřizovali jste nastavení tvrdosti vody? My k tomu měli od výrobce testovací proužek. Pro začátek bych ještě zkusil koupit sůl-gel(prášek)-leštidlo zvlášť - servis-man říkal, že je to lepší a zdá se mi, že na tom něco je. V naší myčce jde také nastavit, kolik leštidla dávkuje...

hodnocení

2x

mycek, ze zkušenosti manželky.

Je to jen druhem skla. Vysřídala mnoho značek tablet i prášků, různé lesky, dokonce máme i více myček.

Stejné sklo je v obou myčkách matné.

doplněno 28.01.16 14:03:

Omlouvám se, nevím co je kvalitní sklo, dražší nekupujeme.

mycek
hodnocení

A drahší nebo kvalitnější sklo to nedělá?

sanyo*
hodnocení

0x