Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Důvod k reklamaci práce instalatéra?

Od: repkin* odpovědí: 2 změna:

Mám zakoupený zásobníkový ohřívač vody pod dřez. Nainstalovaný a potvrzený záruční list odbornou firmou. Nyní cca po 3 měsících užívání jsem zjistil, že spoje mezi ohřívačem a pancéřovou hadičkou vlhčí, díky nim je pod ohřívačem louže a teflonová páska se roztéká. Je to důvod k reklamaci práce a jak to napravit? Vývody se závity z ohřívače jsou bohužel také lisovaný plast :( Mobil na instalatéra už nemám a na stránkách mají jen číslo na pevnou, tak tam zítra zavolám :(

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Pokud je to v záruce neni co řešit ,dohonte firmu a reklamujte závadu

 

instalater*
hodnocení

0x

Ano , je to důvod k reklamaci. Já dávám ( popravdě už teď moc nedělám a užívám života) na materiál záruku 2 leta , náhradní díly 0,5 let a na práci je u mne doživotní záruka. Reklamace jsem vyřizoval okamžitě , aby mi to nedělalo špatnou reklamu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]