Důvod k reklamaci práce instalatéra?

Od: Datum: 21.01.16 19:26 odpovědí: 2 změna: 21.01.16 19:47

Mám zakoupený zásobníkový ohřívač vody pod dřez. Nainstalovaný a potvrzený záruční list odbornou firmou. Nyní cca po 3 měsících užívání jsem zjistil, že spoje mezi ohřívačem a pancéřovou hadičkou vlhčí, díky nim je pod ohřívačem louže a teflonová páska se roztéká. Je to důvod k reklamaci práce a jak to napravit? Vývody se závity z ohřívače jsou bohužel také lisovaný plast :( Mobil na instalatéra už nemám a na stránkách mají jen číslo na pevnou, tak tam zítra zavolám :(


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 21.01.16 19:37
avatar
Pokud je to v záruce neni co řešit ,dohonte firmu a reklamujte závadu
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.01.16 19:47

Ano , je to důvod k reklamaci. Já dávám ( popravdě už teď moc nedělám a užívám života) na materiál záruku 2 leta , náhradní díly 0,5 let a na práci je u mne doživotní záruka. Reklamace jsem vyřizoval okamžitě , aby mi to nedělalo špatnou reklamu.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.