Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Osvetleni koupelny nesviti

Od: sebor® odpovědí: 11 změna:

Ahoj, v koupelne mame podhledova svetla, 5 ks, ne LED. Leta naprosto spolehliva, jen jsem asi 2x vymenil zarovku. Vcera manzelka chtela rozsvitit a nic:). Proud az do krabicky, od ktere jde dvojlinka do trafa, jde. Zkouseckou jsem zkusil nekolik privodu k zarovkam a vzdy svitila. Jsem laik, proto se zde ptam, co se mohlo stat. Dekuji! Sebor

Osvetleni koupelny nesviti
Osvetleni koupelny nesviti #2

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

fiser22*
hodnocení

0x

Nejspíš odešlo přímo elektronické trafo.

hodnocení

Diky za reakci, tzn. vyhodit a koupit nova svetla?

111®
hodnocení

0x

co je míněno "zkoušečkou" nějaká tužková co nic neřekne, nebo měřeno multimetrem?

hodnocení

Takova ta zkousecka v malem sroubovaku:)

111®

no tak tím nic nezměříte, to je orientační zkoušečka pr toho kdo s ní umí...musíte měřit..

hodnocení

0x

Mohlo odejít trafo, takže koupit nové a se světly nic nedělat. Nám se zase do doby než jsem tam dal LED stávalo,že se "vyhřály" a bylo nutné vyměnit žárovnu s vyšším "hrbolkem" a nebo přihnout plíšek nahoru - potom totiž žárovka nedosedá až na + pól a nesvítí. Pokud ovšem nejdou všechna tak je to nejspíše trafo.

hodnocení

0x

Vezměte AVOMET nebo multimetr od Vietnamců a změřte napětí na vstupu do trafa. Když tam nic nenaměříte, tak je zaoxydovaný nulák pod šroubkem v rozvodné krabici. Když tam naměříte 220 V, tak je špatné trafo.

hodnocení

Diky za rady! Transformator vezmu do Elektra, kde mi ho snad premeri. Kdyz bude spatny, tak ho tam koupim, nebo objednam na netu. Prikladam foto. S.

Osvetleni koupelny nesviti #3
Taky to vidim na ko trafa stačí multimetr za stovku a měřit jestli je na výstupu 12V stejnosměrný jak ne tak nový trafo
Už sem to u známího taky měnil

buss
hodnocení

0x

Poptejte se sousedů, zda nemají něco na změření.

hodnocení

Koupil jsem nove trafo, zapojil a vse OK! Diky za rady! S.

doplněno 09.12.15 17:18: