Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Osvetleni koupelny nesviti

Od: sebor* odpovědí: 11 změna:

Ahoj, v koupelne mame podhledova svetla, 5 ks, ne LED. Leta naprosto spolehliva, jen jsem asi 2x vymenil zarovku. Vcera manzelka chtela rozsvitit a nic:). Proud az do krabicky, od ktere jde dvojlinka do trafa, jde. Zkouseckou jsem zkusil nekolik privodu k zarovkam a vzdy svitila. Jsem laik, proto se zde ptam, co se mohlo stat. Dekuji! Sebor

Osvetleni koupelny nesviti
Osvetleni koupelny nesviti #2

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

fiser22*
hodnocení

0x

Nejspíš odešlo přímo elektronické trafo.

sebor*
hodnocení

Diky za reakci, tzn. vyhodit a koupit nova svetla?

111®
hodnocení

0x

co je míněno "zkoušečkou" nějaká tužková co nic neřekne, nebo měřeno multimetrem?

sebor*
hodnocení

Takova ta zkousecka v malem sroubovaku:)

111®

no tak tím nic nezměříte, to je orientační zkoušečka pr toho kdo s ní umí...musíte měřit..

hodnocení

0x

Mohlo odejít trafo, takže koupit nové a se světly nic nedělat. Nám se zase do doby než jsem tam dal LED stávalo,že se "vyhřály" a bylo nutné vyměnit žárovnu s vyšším "hrbolkem" a nebo přihnout plíšek nahoru - potom totiž žárovka nedosedá až na + pól a nesvítí. Pokud ovšem nejdou všechna tak je to nejspíše trafo.

hodnocení

0x

Vezměte AVOMET nebo multimetr od Vietnamců a změřte napětí na vstupu do trafa. Když tam nic nenaměříte, tak je zaoxydovaný nulák pod šroubkem v rozvodné krabici. Když tam naměříte 220 V, tak je špatné trafo.

sebor*
hodnocení

Diky za rady! Transformator vezmu do Elektra, kde mi ho snad premeri. Kdyz bude spatny, tak ho tam koupim, nebo objednam na netu. Prikladam foto. S.

Osvetleni koupelny nesviti #3
Taky to vidim na ko trafa stačí multimetr za stovku a měřit jestli je na výstupu 12V stejnosměrný jak ne tak nový trafo
Už sem to u známího taky měnil

buss
hodnocení

0x

Poptejte se sousedů, zda nemají něco na změření.

sebor*
hodnocení

Koupil jsem nove trafo, zapojil a vse OK! Diky za rady! S.