Vyrápění v domě

Od: Datum: 24.11.15 18:14 odpovědí: 12 změna: 25.11.15 16:51

Dobrý den všem,

koupili jsme chalupu, na které možná časem budeme bydlet. Zatím je nedodělaná a já potřebuji vyřešit zimní vytápění. Nebudeme tam v zimě nijak pravidelně jezdit( nejsou hotové nutné věci k bydlení). Ale jsou tam radiátory- napuštěné od elektrického kotle. Máme je( a jak?) napustit nemrznoucí směsí?, nebo jiný tip k tomu, aby tam voda nezamrzla- v topení? Vypustit úplně? Původně jsme si mysleli, že zřídíme noční proud a budeme vytápět na cca 5 stupnů, ale zdá se mi to luxus, vzhledem k tomu, že tam nebudeme jezdit pravidelně(zatím). Jsem absolutní laik, prosím, poraďte mi. děkuji všem za rady.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 24.11.15 19:18

Já bych do toho topení tu směs napustil a do t.zv. nočního proudu běžte určitě.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 24.11.15 22:03

Díky moc za radu.

Datum: 24.11.15 19:25

Já mám na chatě také napuštěno nemrznoucí směsí, je to určeno přímo do radiátorů, kupuje se to v kanystrech po cca 25 litrů, mám to naředěno na -20. Chata je v horách a nikdy to nezmrzlo. Někdy se s tím nesnese čerpadlo, ale pokud je to na samotižku, nebude problém. Vypuštěné bych je nenechávala pokud je v plánu je v budoucnu použít. Mám něco takového:

http://www.ploty-radiatory.cz…/nemrznouci-smes-25l/d-70391/

Není to už v těch radiátorech napuštěno směsí? Když to do teď nezmrzlo, tak možná je , změř to.

Ohodnoceno: 1x

Datum: 24.11.15 22:06

Díky, napustíme to. Nejspíš tam nic není, topení nm dělali v létě..a dotyčného topenáře se mi nedaří sehnat, abych se ho zeptala. Tu směs koupím nejspíš v takovým Obi, baumax atd, že... Moc děkuji za radu.

Datum: 24.11.15 19:27