Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace drezu

Od: zname odpovědí: 19 změna:

zdravim, objednali jsem si pres eshop drez. Nechali jsme si jej dovezt domu ale neotevreli jsme krabici. Az dnes, kdyz nas truhlar zacal sestavovat kuchynskou linku zjistil, ze drez je napric praskly. Evidentne neslo o nejaky naraz, ale spise nejaky silny tlak. Krabice je ale naprosto netknuta. Na drezu nejsou ani znamky nejakeho uderu ci padu, jen ta prasklina.

Drez jsme okamizte reklamovali, ale eshop reklamaci neuznal, resp.odmitl s poukazanim na 3 denni lhutu, do kdy jsme meli drez zkontrolovat a pak kontaktovat prepravce, atd.

Takova lhuta mi nic nerika...nicmene, docela by mne zajimalo vase stanovisko a vase zkusenost. Samozrejme napisu dalsi dopis.

diky,


Reklamace drezu

 

 

19 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ovczaak*
hodnocení

2x

zdravím,mám naprosto stejnou zkušenost,převzal jsem krabici a v ní našel prasklý dřez.následovala série jednání s prodejcem,dopravcem,bez výsledku...VOP měli tak nastavené,že jsem neměl šanci. vzdal jsem to,jen jsem na ně poštval ČOIku...mimochodem,odkud je ten obchod? můj byl z č.budějovic...

zname
hodnocení

to znamena si vec hned po prevzeti rozbalit a pred prepravcem zkontrolovat. to ale nejde u takovych velkych vecich jako je lednicka, zvlaste kdyz rekonstrujete.

zname
hodnocení

z usti nad orlici

radera

Je vtipný když slováci vyhrožujou že navás pošlou "SOJKU" :)

 

slzicka*
hodnocení

0x

Zboží si máte vždy po převzetí kontrolovat, píšou o tom ve všech smluvních podmínkách. :( Já se obávám, že pokud nebude ešop ochotný reklamaci uznat, tak nic nevyreklamujete.


doplněno 13.11.15 19:16:

Ano já věc před dopravcem rozbaluji a kontroluji. Všude píšou "kontrolujte ihned"


doplněno 13.11.15 19:18:

Je to granit, nebo plast? Nedá se to opravit?


doplněno 13.11.15 19:21:

Tady píšou, že opravit jde living.cz/...

zname
hodnocení

doufal jsem, kdyz je krabice naprosto neposkozena...chapu, ze kdyz je poskozena, tak je to neco jineho

 

hodnocení

0x

To je dost blbý. Nevím jak bych postupoval. Snažil bych se na ně furt tlačit, vyhrožovat kdovíčím a pod. Píši proto že sem si nedávno objednal dvoudřez od www.komody.cz a byl taky děsně dlouho v krabici. Teprve nedávno sem jej vybalil, když sem montoval linku ale je v pořádku. Nakonec, vzpomínám si že sem si připlatil 100 KČ za super zabalení. Prostě byl tak zabalen že by jej snad zničil jen parní válec. Nakonec, při výběru zboží se vždy dívám na reference toho obchodu.

 

hodnocení

0x
avatar kimba

Vlastní zkušenost nemám, ale já bych v takovém případě požádal o radu Sdružení obrany spotřebitelů. Tam mají jistě spoustu zkušeností s podobnými případy. asociace-sos.cz/...

 

buss
hodnocení

0x

Tážete se, ale nepodáváte podstatnou informaci, jaká doba uplynula, měli byste vědět, že do 14 dnů bez udání důvodů můžete zboží vrátit. Co to je za lhůtu až dnes? Podívejte se na OZ Uzavírání smluv distančním způsobem. Je v OZ nějaká třídenní lhůta? Mají na webu reklamační podmínky či jak to nazývají? Právní vědomí občanů je bídné,


doplněno 13.11.15 22:38:

Právní podvědomí je fajn, gratuluji k němu, jen nezafugovalo včetně toho že jste spolkli jakousi lhůtu prodejce.
Neumíte sdělit, jaká doba uplynula od koupi (až dnes). Uvádíte, že dřez máte doma 3 měsíce. Takže mám chápat, že jste ho přes ešop koupili a instalovali až po třech měsících? Prošvïhli jste pak lhůtu 14 dnů. Pak nastupuje klasická reklamace. Co to je neporušený stav, vy jste ho poničili, je to v OZ? Přečetl jste si ji jejich reklamační podmínky a popř,. konfrontoval s OZ? Střezte si svá práva! Jinak je ztrácíte.

zname
hodnocení

dekuji za ohlas...mam pravni podvedomi docela slusne, ale nejsem dokonaly :)

jsou to 3 mesice, teda doba jak dlouho ten drez doma mame...samozrejme bych to neresil, pokud by uplynula zarucni doba. takze ta 14-denni lhuta neprichazi v uvahu, a navic tam bych to musel vratit v neporusenem stavu.
to ze si nekdo napise nekdo VOP nejakou 3-denni lhutu, to je jeste nezbavuje odpovednosti resit reklamace, podle meho nazoru

slzicka*

Dvouletá záruka se vztahuje na výrobní vady, ne na mechanické poškození.

Pokud prokážete, že dřz má výrobní vadu a proto prasknul, pak u reklamace jistě uspějete.

buss

slzičko v OZ neznám výrobní vadu. ani mechanické poškození, ty jo, něco jsem přehlédl?

zname
hodnocení

buss

Neodkazujte na blbiny od někoho, ale na zákon (a to na nyní účinný), víte co je v tom § 616 uváděno?

zname
hodnocení

podle mne, by mela byt nastolena otazka, zda se v mem pripade jedna o skrytou vadu ci nikoli. pokud je vada viditelna a anebo skryta a prodejce na ni upozornil, nemame zadnou sanci... v tomto pripade, v zabalene krabici, nejsem si jist

 

zname
hodnocení

ano koupili jsme ho pred 3 mesici...

ta 14 denni lhuta se vztahuje na navraceni zbozi z jakehokli duvodu...takove zbozi pak musi byt zcela neposkozene, tudiz nikoli praskle. Ta prasklina je prave to co rozporujeme. My rikame, ze jsme drez neposkodili, prodejce se od toho distancuje

majsterjoe*

@buss ja s tebou nesouhlasím s věcí, vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodů, pokud, je výrobek vadný. S ostatním už jsem za jedno, a v tuto chvíli zbývá tazateli pouze reklamovat.

Mimochodem to tvrzení o bídném právním vědomí občanů je věc pravdivá, leč proč jim (nám) trošku nepomůžeš a místo přesné citace daných zákonů odkazuješ tazatele například na OZ. To si jej má celý přečíst? často dotyčného navedeš takřka přesně a často taky úplně zbytečně odpovíš najděte si zákon.

buss

Z dotazu není jasno, co to je "az dnes"!

 

zname
hodnocení

analogie:

koupim hrnek v obchode zabaleny v krabicce.

hrnek nerozbalim - krabicku neotevru cca 2 mesice, krabicka je neposkozena

po otevreni zjistim, ze ucho je praskle

Mam pravo na kompenzaci?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]