Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Máte své řemeslníky?

Od: vojtalachovsky odpovědí: 9 změna:

Sehnat v dnešní době OPRAVDU DOBRÉHO řemeslníka je těžké a většinou sázka do loterie tak mě zajímá jestli máte třeba "své řemeslníky" v tom smyslu že když se něco rozbije už víte koho volat. Když jsem před 20 lety stavěl domek pozval jsem si elektrikáře, jeho vizitku mám na ledničce a kdykoliv cokoliv volám jen jeho - prostě skvělá zkušenost.. stejně tak instalatér - bohužel dobrého zedníka ani obkladače jsem dodnes nenašel. Naopak jeden malíř nám opakovaně co pár let maluje domek už také více než 20let. Máte taky své řemeslníky? nebo na každou opravu někdo jiný.

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

albatros498022*
hodnocení

1x

Jako řemeslníky používám už léta sám sebe a jsem i docela spokojenej.

hodnocení

0x

Můj řemeslník spí s mou manželkou.

cicko*

To si stěžujete nebo se chlubíte? *frajer*

Obojí.

Jsem to já.

vilik*

Aha.

doplněno 23.10.15 15:42:

Horší by bylo, kdybby váš řemeslník s vaší manželkou nespal a byl byste to také vy. Nebo by spal a vy byste to nebyl. Už se v tom ztrácím.

doplněno 23.10.15 15:47:

Nebo byste si musel dělat všechno sám. Nebo by vaše manželka cítila, že byste potřeboval pomocníka.

ben®
hodnocení

0x

Dobrý den, mám "svého" instalatéra / plynaře. Žil a pracoval 30 let v Bavorsku a na jeho přístupu k lidem i práci je to pozitivně vidět. Ovšem, také i na ceně - ale, zase ještě umí opravovat a ne jen měnit součástky (tak se i ušetří za nové). Zdravím!

hodnocení

0x

my využíváme jednoho "všeuměla", který se nám osvědčil při rekonstrukci domu - kdykoli je něco potřeba, zavoláme ho, spolu s mužem to vymyslí a udělají, já jim uvařím, něco málo zaplatíme a spokojenost na obou stranách...

uska*
hodnocení

0x

Máme svého instalatéra, 2 zedníky - vlastně zedníky a obkladače v jednom vydání, elekrikáře a všeuměla se dřevem.

zzzlatokopka*
hodnocení

0x

Snažím se, si je udržet:) Bohužel jich je dost málo opravdu dobrých.