Problémy s domem

Od: Datum: 01.11.15 22:56 odpovědí: 6 změna: 02.11.15 13:13

Hezký nedělní večer, máme trochu problémy s novým domkem do kterého jsme se nastěhovali, dům je starší v řadové zástavbě jen přízemní ihned po nastěhování blbnul alarm několik nocí po sobě se sám od sebe spustil.Všechny dveře i okna, vrata prostě vše jsem zkontroloval nic se neotvírá, průvan není přes to se spouštěl.Poslali k nám technika ten jen zjistil že se čidla spouštěli postupně, závádu nenašel přesto nějaké čidla vyměnil tu noc se alarm spustil znovu - je naprosto vyloučené aby do domu někdo večel FABky jsem vyměnil, dveře jsem neslyšel - alarm jsem tedy zrušil. Teď se nám začali v chodbě rožínat v noci světla v noci se rožnou a svíti do rána, jsem žárovky a zavolal elektrikáře, ten zároveň zkontroloval znovu alarm (ten bych potřeboval opravit hlídá i garáž) nic nenašel, měřil i nějaké přepětí v síti, díval se na nějaké rozvody elektriky v zemi, vyměnil vypínače - problém přetrvává, toto nevím co s tím. Manželka si stěžuje na zvuky z půdy - celkem dost praskají dřevěné krovy,je to starý dům a materiál pracuje ale stějně nevíte co s tím? nejvíc mě štve ale velmi slabý signál v domě, televizi je problém chytnout a internet věčně nefunguje zkusily jsme už 2 poskytovatele teď čekáme na třetího, existuje něco jako opakovač pro mobilní signál? u sousedů je signál dobrý ale tady prostě ne- nejspíš nějaké zastíněné místo.

Závěrem už jsem se pár lidí ptal a jejich reakce byla duchové a strašení a já nevím co pseudovědeckého ještě, na to nevěřím, domů si faráře zvát nebudu ! potřebuji objektivní rady.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 01.11.15 23:08

Ale to budou duchové nebo puberťáci táhnoucí z hospody :-D Na Internet se zeptejte sousedů a třeba mají všichni nasdíleného jednoho poskytovatele.

Ohodnoceno: 0x