Sekačka nestartuje

Od: Datum: 01.10.15 22:20 odpovědí: 7 změna: 03.10.15 10:42

Dobrý večer,

prosím o radu zkušenější - vloni jsem koupila bubnovou sekačku Perlu od mountfieldu. V minulém roce se s ní sekalo 3x, asi 4 hodiny celkem, bez probémů. Na zimu kapalina odsáta. Letos již při prvním použití špatně startovala, ale pak se nějak podařilo. Podobně i podruhé, ale třetí sečení se nekonalo - startování bylo marné.

Sekačku jsem dala do servisu, dnes mi přišel mail, že reklamace není uznána z důvodu zoxidování karburátoru, voda v palivu. Nepoužíval se starý benzín, u stejné pumpy bereme i do auta.

Protože jsem naprostý laik, ráda bych věděla, jak poznám, že se jedná o zoxi

dovaný karburátor a problém není jinde, aby nemuseli uznat reklamaci. Díky.

doplněno 02.10.15 20:56:

Tak jsem navštívila servis, sekačku odeslali do jejich centrálního střediska, tudíž jsem se nemohla přesvědčit o oxidaci karburátoru. Oprava bude stát1000 Kč. Technik mi závadu vysvětloval tím, že benzín po 14 dnech oddělí vodu a nečistoty a to způsobilo závadu. Chyba je v palivu, ne v sekačce. Benzín nesmí být v sekačce déle než 14 dní, nemám používat ani starší z kanystru, vždy jen čerstvý... jsem jak Alenka v říši divů. Stroj, který v akci stojí 20000 Kč a po 8 hodinách provozu už potřebuje opravu.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 01.10.15 22:55

Ahoj Perlo. Nejspíš to tak bude. V dnešní době se obecně doporučuje nechat vyjet nádrž do sucha. Nechat motor tzv. chcípnout na nedostatek paliva. Naopak, by bylo lepší, nechat v nádrži asi 1/2 litru paliva a ještě do něj přidat drtek oleje pro dvoutakt. A nechat ho projet až do karburace. Trošku to může čudit, ale karbec bude ,,promazaný,, .