Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Příložný termostat

Od: ferda99* odpovědí: 10 změna:

Existuje nějaký příložný termostat, na kterém si mohu zadat jak teplotu pro zapnutí čerpadla (např. 45°), tak teplotu pro vypnutí čerpadla (např. 25°). Chci použít pro oběhové čerpadlo..

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Ano, třeba tady

topenilevne.cz/...

doplněno 14.09.15 17:19:

zkuste si vybrat třeba tady, jestli bude něco vyhovovat

tmk.com.pl/...

pro oběhové čerpadlo kotle na TP používám SP 100W, hystereze tak do 10st C...

doplněno 14.09.15 17:25:

při zatápění nastavím 60st., po rozehřátí nastavím na 30 - 40, čerpadlo vypne při poklesu pod nastavenou hodnotu (nutno vyzkoušet); je pravda, že není možno trvale nastavit obě teploty, ale stejně je třeba přiložit a zkontrolovat kotel...a tyto termostaty se prodávají i u nás, má je firma REMER...

ferda99*
hodnocení

Na ten jsem koukal, ale když jsem mluvil s technikem, tak mi řekl, že tento termostat zapíná při nižší teplotě a vypíná při vyšší. Obráceně to prý nejde.. Předpokládám, že je to pro TUV.

takjan*

Technik kecá. Váš požadavk je tam zmíněn

ferda99*
hodnocení

Tak jsem mluvil přímo z výrobcem a opravdu tento model nejde použít, tak jak bych potřeboval. Spíná při nižší teplotě rozpíná při vyšší, opačně to nejde..

Nemáte někdo zkušenost z jiným typem? Děkuji

mire*
hodnocení

0x

Před mnoha lety jsem toto pořešil tak, že jsem normální bojlerový termostat TH 160 ( musí mít tři vývody a krytku na vývodech ) přiložil k trubce, omotal polyuretanovou páskou a fungovalo to velice dobře a spolehlivě.

a levnější tady

topeninejlevneji.cz/...

doplněno 14.09.15 20:43:

a pak tady, poku umíte polsky (nebo strojový překlad)

euroster.pl/...

doplněno 14.09.15 20:49:

a tady ceník (ceny v Polsku)

euroster.pl/...

typ 11Z cca 221zlotých x 6,50 = 1436Kč, ceny podobné, výběr podobný...

takjan*