Europe Easy Energy

Od: Datum: 21.08.15 12:50 odpovědí: 8 změna: 25.08.15 14:09

Dobrý den,

uvažuji o změně dodavatele EE.Máte někdo zkušenosti s firmou Europe Easy Energy?

Díky.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: lege
Datum: 21.08.15 13:07

Máme u nich smlouvy celá rodina, bohužel jde o docela velkou firmu a jako taková trpí nemocí velkých korporací, kde pravá ruka neví, co dělá levá, takže dost často chybují a chybu pak mají tendence svalovat na klienta (á la ČEZ...). Ale zase jsou nejlevnější, takže to trpím. Další nevýhoda, že požadují platit měsíc předem (např. za září chtějí platit do 15.8.), což mi dělá docela bordel v platbách.

(Sociálka a zdravotka zase chce platit měsíc pozadu, takže např. za září zaplatím až 5.10. a pak mám v platbách neuvěřitelný nepořádek).

Ohodnoceno: 2x
 
Od: jho
Datum: 21.08.15 13:24

Nějak nechápu v čem je nevýhoda platit každý měsíc peníze. Je přece jedno, zda něco platí dopředu, zpětně atd. Koneckonců nastudujte si, jak se platí sociálka a zdravotní - každá totiž jinak . Vidíte a je vám to úplně fuk a platíte... A mimichodem, platí si také nemocenskou? (to jen abych vám to zkoplikoval)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: milan99
Datum: 25.08.15 14:09

hi hi. to je dobré. Jedině že platí každý měsíc jinou částku to pak joo. Jinak EEE - neee

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jarmila77
Datum: 21.08.15 18:58

Nějakou dobu u nich byla mamka a docela hrůza. Ve všem prý měli šílenej bordel, pokud neurgovala telefonem tak neposílali přeplatky a párkrát poslali upomínku i když všechno v termínu zaplatila. Raději zkuste někoho jinýho.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lege
Datum: 22.08.15 11:08

Přeplatky jsem také musel 2x urgovat, ale mám u nich víc bytů (napsal jsem na sebe byty celé široké rodiny, abychom dostali množstevní slevu), tak chybička se holt vloudí. Co mě taky vytáčí, že člověka kvůli každé kravině bombardují SMS a nejde to vypnout. Třeba pošlou emailem platební kalendář, fakturu apod. a pak v noci pošlou SMS, ve které je napsáno "Vážený kliente na váš email jsme vám včera poslali fakturu." Tohle mě vytáčí, já přece vím, že mi včera poslali email, tak proč mi to oznamují ještě SMS? Vypnout tyhle informační SMS nejdou. Ale jak jsem psal, jsou nejlevnější, tak to trpím.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.08.15 19:26

Zdravím. Na můj telefon stále vyzvánělo nějaké neznámé číslo /denně/ asi už týden.Vzal jsem ho a EEE.Otravní až hrůza.Tak k nim vůbec.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: milan99
Datum: 25.08.15 13:52

Taky jsem je musel urgovat několikrát , a to mám jen jeden barák:(

Ohodnoceno: 0x
 
Od: shermen
Datum: 21.08.15 21:34

Jsem u nich 3 roky a naprostá spokojenost.Přeplatky posílají bez problému.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.