Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace bot

Od: adecko® odpovědí: 1 změna:

Dobrý den.

Sestra reklamovala boty - po necelém roce používání úplně prasklá podrážka na jedné botě na druhé "načatá". Reklamace byla uznána, ale prodavačka chce, aby si vybrala nějaké jiné boty. Je to ale celkem malý obchod a výběr je opravdu dost omezený, navíc sestra má dost malou nohu (36) a nízký nárt, takže má dost problémů si boty sehnat a nic se jí tam nehodí. Může ji prodavačka nějak nutit ke koupi bot (myslím jestli na to má právní nárok)? Nebo si může vybrat něco jiného? Mají tam i kabelky.

Přeji všem stálé zdraví.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1
hodnocení

2x

Reklamace uznána, neopravitelná vada = sestra má právo odstoupit od smlouvy a nechat si vrátit peníze.

Slušnost je vybrat si něco jiného co se hodí, ale pokud takové zboží v obchodě není tak je zase slušnost bez keců vrátit peníze. Ale pokud prodavačka tvrdí že si zboží vybrat musím, tak bych si nechal vrátit peníze.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]