Čerpadlo mi vyhazuje pojistky, jistič

Od: Datum: 14.08.15 08:27 odpovědí: 31 změna: 14.08.15 21:08

Dobrý den,

chci se zeptat, nedávno jsem si koupil ponorné čerpadlo do studny. Studna je cca. 10 m hluboká. Na čerpadlo napojená hadice, která je vyvedena ven do sudu. Při zapojení do elektrického vedení mi studna po chvíli vyhodí pojistky nebo jistič, teď nevím (černá pojistka ve skříni) a vyhodí elektriku v celém baráku. Někdy ovšem čerpadlo běží bez poruchy třeba hodinu, jindy vypadne po pár minutách, někdy ihned. Měl jsem tam i elektrikáře, a ten říkal, že v elektrice to není a že to bude v tom čerpadle, že to nezvládne vytáhnout. V parametrech ovšem je, že čerpadlo by to zvládnout mělo. Čerpadlo je napojené na prodlužce a to je zapojené v klasické zásuvce. Prodlužka je OK.

Jedná se o toto čerpadlo:

https://www.alza.cz/einhell-p…-niro-primex-d2167930.htm?o=9

Doplňující informace:
Technické parametry:
Napájení: 230V, 50Hz
Příkon: 1 100 W
Max. průtok: 16 000l/h
Dopravní výška max: 9,5m
Sací hloubka max: 7m
Max. velikost částic: 35mm
Rozměry:
150 x 150 x 370 mm

Parametry a specifikace

Dopravní výška

950 cm

Max. velikost pevných částic

35 mm

Průtok

16 000 l/h

Příkon

1 100 W

Prosím o rady a děkuji.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: jmlc®
Datum: 14.08.15 08:35

Na jističi může být příliš velký odběr - více spotřebičů. Zkuste zásuvku s jističem 16A.

Prodlužka může být na slabé spotřebiče - takové tenké kabílky od bauhausu za akční cenu - nezvládne daný proud.

Čerpadlo je na 7 m hloubky - máte studnu 10m - tj. čerpadlo se snaží, ale nemá dostatek síly.

Začal bych jinou zásuvkou, jinou prodlužkou... a pak jiným čerpadlem

doplněno 14.08.15 08:51: