Nejste přihlášen/a.
ahoj, poprosím o konzult, čím můžu zaizolovat podlahy a stropy. 1/Jaké jsou nejběžnější postupy 2/ a jaké se naskýtají alternativní postupy? (viděl jsem v podlahách balíky slámy-slaměno hliněný dům, byl jsem v domě který byl kompletně od podlah a po stropy zaizolovaný ovčí vlnou. Určitě tak existují i jiné varianty, známý má např. ve stropech papír či co)
pokusím se obsáhnout vše ale jelikož jsem laik, určitě bude v mém výčtu něco chybět:
jedná se o malý rodinný domek 100 let starý, 4 místnosti, budeme kompletně rekonstruovat-podlahy, stropy, celé podřezávat. Stávající zdivo chceme zachovat, cihla 40-50cm. dům stojí na ulici v zástavbě, dvojdomky nalepené na sobě. Pod podlahami je tuším jen škvára, stropy jsou duté, jen podbité prkny+rákos. víceméně tak nejspíš zůstanou jen obv.zdi, zdravé trámy bych chtěl nechat a popřípadě odkrýt. Podlahové topení nejpíš ne, podkrovní bydlení také ne
díky moc
Pokud chceš začínat od píky,pak začni takto.Po odizolování stěn vykopej podlahy do hloubky asi 30 cm.Nasypej drenáž ze štěrku(5 cm)na něj slabou vrstvu betonu na srovnání.Pak hydroizolaci,propojenou s obvodovými izolacemi.Na tuto rozlož polystyren aspoň 20 cm a zabetonuj nášlapnou vrstvu,armovanou karisítí.Místo betonu lze položit i deskovou nášlapnou vrstvu z OSB,nebo specielní podlahu ze sádrovláknitých desek RIGIDUR.Pak už lze pokládat jakýkoliv povrch,dlažbu,lino,koberec,plovoučku.
JABRAKA
To je na celou knihu..
spodní podlaží, udusaný podklad, vyrovnávací beton, hydroizolace napojena na izolaci pod zdí, tepelná izolace, beton, pochozí vrstva.
Strop, na půde položit vatu.
Na přesný postup je třeba znát desítky podrobností o stavbě.
doplněno 12.08.15 18:35:Dnes se již nedává rošt z trámků..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.