Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vaření v garsonce bez kuchyňského koutu

Od: martin111 odpovědí: 8 změna:

Ahoj všichni!

Jsem student pracující na poloviční úvazek a sháněl jsem ubytování, které budu mít blízko ke škole i práci. Vzhledem k mým finančním možnostem jsem dost omezen, ale povedlo se mi sehnat malou podkrovní garsonku, která mě vyjde opravdu levně. Jediným problémem je, že nemá žádný kuchyňský kout, což mi dost vadí, rád bych si občas i něco uvařil.

Máte někdo zkušenosti s vařením a dlouhodobějším bydlením vůbec (alespoň 1 rok) v takto malém prostoru? Přemýšlel jsem o nějakém stolku a el. vařiči, ale nenapadá mě moc, jak to řešit s vodou, když tam není ani kuchyňská linka s dřezem...

Moc díky za rady ;)

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x
Koupit stul , elektricky jednovaric ci indukce, remoska , varna konvice , mikrovlnka. Jde to resit. Umyvat jedine v koupelne.

vklus
hodnocení

2x

Včera jsem někde na bazaru, aukru viděl malou troubku, která měla nahoře dvě plotýnky. Velké asi jako mikrovlnka. Možnosti jsou.

andri*
hodnocení

2x
Bych brala tu troubu coz už nekdo tady zminoval.Jen na chudeho studenta jak se říká vydat 2000,- je dost.Tak treba rodina neco malo přidá,korunka ke korunce...
Muj kamarád si na koleji varil vejce na tvrdo v rychlovarne konvici :) i tak se da:),jen musite mit pomalou konvici,jinak vam popraskaji,ale to uz je extrém.
Vaření v garsonce bez kuchyňského koutu

Když bylo zmíněné vaření na kolejích, tak si pamatuju, že jsme jednou vařili vajíčka v kastrůlku na vařiči a seshora to ještě posilovali ponorákem. Čas jsou peníze :)

A spolužačka zkoušela uvařit v rychlovarce pudink *sok*

V rychlovarce se daji varit parky...*smich*

kutululu
hodnocení

0x

Ale koupelna tam snad je ne? Takže mýt nádobí jedině v umyvadle a nebo sprchovém koutu. Elektrický vařič si kupte. Já na něm vařila rok a půl také v garsonce. Ale ještě mne napadá, když není kuchyňský kout, tak není ani lednice?

xy
hodnocení

0x