Samostatné bydlení

Od: Datum: 01.07.15 16:10 odpovědí: 5 změna: 01.07.15 19:33

před 4 měsíci my bylo 18 a chtěl bych začít bydlet sám. Bydlení na chatě na vesnici, cca 7km od aktuálního bydlení, na vesnici bydlí i babča, která by mi byla ochotná vařit za práci, např jet na nákup, složit uhlí, což dělam i ted, ale dostávám za to peníze. Jen chata není celkově dostavěná, chybí koupelna, kuchyn, obývák, ale to vše by se časem dodělalo, obyvak muzu mít v pokoji v podkroví, kuchyn máme provizorní v přízemí a koupat by jsem se prostě chodil k babče, nebo ve škole. Jsem student střední školy, a do školy to mam cca.5 km, což by jsem mohl v poho na kole. Dále mam motorku a auto není problém si půjčit od táty (felda). Mohl by jsem popírat od státu nějaké peníze na bydlení, nebo něco podobnýho, kolik by to přibližně bylo? ted přes prázdniny mam brigádu ve velký firmě jako pomocnej udržbář a na konci ještě chmele, někdy si i přividělam něco bokem ze školy, né že bych kradl, ale učitel mi dává plno věcí od počítačů i celé kompy, které by jinak skončili stejnak v elektropopelnici, já je rozebírám a prodávám na náhradní díly a zbytek do šrotu.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 01.07.15 17:30

Fajn... A s čím teda potřebujete poradit? *sok*

Ohodnoceno: 0x

Od: uska®
Datum: 01.07.15 19:01

Mohl by jsem popírat od státu nějaké peníze na bydlení, nebo něco podobnýho, kolik by to přibližně bylo?

Ty asi bydlet máš kde a jen něco chceš navíc - bydlet sám. Tak na tohle stát (my) opravdu nepřispívá. Pokud studuješ, mají k tobě vyživovací povinnost rodiče. Obrať se na ně.

Od: ctenar
Datum: 01.07.15 19:25

Zjevne nechapes, kdo muze samostatne bydlet (tj. clovek, ktery se o sebe dokaze sam - vcetne financne - postarat) a kdo musi bydlet s nekym, kdo se o nej postara.