Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vyrovnání podlahy

Od: imre* odpovědí: 2 změna:

Chtěl bych v jednom panelákovém pokoji vyrovnat podlahu, abych mohl nalepit parkety. Výškové rozdíly v místnosti jsou větší než 2cm. Málokterá samonivelačka se dá použít v tak velké vrstvě a taky je to hodně drahé. Proto jsem se rozhodl, že největší prohlubně zatřu nějakým levným cementovým potěrem a samonivelačku dám až navrch v tenké vrstvě. Ale nevím jak vyrovnat ten potěr, abych nenadělal nové hrboly. Máte s tím někdo zkušenost? Byla by nějaká rada? Předem díky.

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

furtnic*
hodnocení

0x

Existují i nivelačky na větší nerovnosti.Ale když chcete tak bych to očistil,vysál,napenetroval a použil ten cement,jak píšete.Taky jsem to už dělal.Aby byl řidší a větším novodurem srovnal.I když záleží na velikosti nerovností.Vrchní potěr se dělá válečkem,ale nikdy jsem to nedělal,pozval jsem si odborníka.Mluvil o tom,že když to člověk neumí,může nadělat víc škody jak užitku.(nivelačka tzv.vystřílí apod.).Na tuhle práci bych vzal opravdu odborníka.Na každém pytlu je návod kolik vody a tak,takže si to můžete namíchat sám,ale je třeba dodržet množství,které je doporučené.Levnější nivelačky bych nedoporučoval,nejsou dobré.Zase tohle je rada odborníka.A hůře se s nima pracuje.Také existují různé podlahové stěrky,také by se dali použít.Ale je to na Vás.Můj názor je ,že bych to sám nedělal,podlaha je důležitá součást bydlení,tak bych nešetřil a od začátku si pozval osobu tomuto oboru znalou.Nebo alespoň na tu nivelačku.Já si to sám vždycky připravím,ale nivelák dělá podlahář.Mám jistotu,že za nějakej čas nebude problém a pod parkety,o tom bych už nepřemýšlel vůbec.Jak říkám,připravte si to,delší vodováhou můžete zkontrolovat rozdíl,a pak už mistra.

Ať se daří.

Snad jsem napsal všechno.

technikjirik*
hodnocení

0x