Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaky generator/elektrocentralu pro filtraci?

Od: mari* odpovědí: 3 změna:
Dobry den,
jsem absolutni laik. Meli bychom mit bazen o objemu 8000l, filtraci Marimex Prostar 4 (prikon200w) ci Prostar 6 (prikon 250w), jakou elektrocentralu byste mi doporucili, prosim? Aby to dobre fungovalo a neznicilo pristroj (namatkou jsem cetla, ze nejake kolisani zpusobuje problemy). Stacila by nejaka s jmenovitym vykonem 650w? Co mam hledat, dle ceho se ridit a jake zvolit parametry? Centrala do 5000... Nasla jsem bazarovou za 1000 s vyse jmenovanym vykonem... stacilo by to? Ci toto? elektrocentraly.heureka.c/...
Děkuji

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

rv*
hodnocení

2x
Pokud nemáte v blízkosti bazénu elektriku, tak elektrocentrála to vyřeší, těch 600W by mělo stačit, ale nechtěl bych být v tom kraválu a platit ten benzín. To bych se raději poohlédl po čerpadle na stejnosměrné napětí a vhodném solárním panelu a dobastlil to k pískové filtraci. Teda pokud tu elektrocentrálu nepotřebuju i z jiného důvodu.
mari*
hodnocení

MOC PROSÍM, mohl byste mi to popsat hodně podrobně? Nevím, co jsou ty věci, na jakém principu fungují. Samozřejmě nechci, aby to dělalo velký hluk, navíc je to zahradkářská kolonie, tak přes den nechci rušit sousedy a přes noc tam sousedovi ukradli již dvě elektrocentrály. Prosím, mohl byste mi poslat třeba odkaz na věc, o které mluvíte? Měli bychom mít bazén i filtraci z bazaru, takže ještě k tomu navíc tedy nějaké to čerpadlo?Ta filtrace Marimex Prostar4 sama o sobě čerpadlo má, takže na to ještě napojit nějaké další? A čím je poháněno? Co je to čerpadlo na stejnosměrné napětí? To funguje bez připojení kabelu do elektřiny? Tu tam bohužel nemáme, jinak ten generátor nepotřebujeme, pouze mi to poradili tady na poraďte jako alternativu elektřiny. Budu Vám moc vděčná za odpověď.

hodnocení

0x

Centrálu 600w bych rozhodně nekupoval.