El. sekačka Florabest FRM 1200 A1

Od: Datum: 04.05.15 14:33 odpovědí: 2 změna: 05.05.15 17:13

Dobrý den, mám ( měl) jsem sekačku z Lídlu viz. předmět. Po 3 letech mě odešlo dolní ložisko u řemenice. Nevíte někdo náhodou, kde by se dal sehnat nový motor vč. řemenice. Byl jsem totiž se sekačkou velmi spokojen.

Pozn. Demontáž řemenice nebyla možná ani po dobrém ( nekolika druhy stahováků), ani po zlém ( kladivem). Po tom druhém je řemenice na šrot a rotor částečně taky.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 04.05.15 17:15
avatar

Zdravím,
přiznám se, že mám docela slabost pro nářadí a techniku z LIDLu, mám od nich poměrně dost věcí a max. spokojenost. Takže bych chtěl pomoci i vám.
Návod na vaši sekačku máte tady - kdyby náhodou byl potřeba.
Co se týká servisu - loni se mi (částečně mojí vinou) porouchal vertikutátor od Florabestu. Nejdříve to vypadalo, že neopravitelně. Nicméně ze zoufaltsví jsem pátral po nějakém tom servisu, protože vím, že por LIDL tyhle výrobky dělají jen pod jinou značkou značkový výrobci - v mém případě to byl tuším Grizzly (teď jsme koupil aku nůžky na trávu a tam je v návodu dokonce Grizzly jako výrobce uveden). Propracoval jsem se až do servisu firmy Werco. Jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistil, že oni opravdu dělají servis i na výrobky z LIDLu. Byl jsme přepojen přímo na pána, který po mě chtěl čísla výrobku (než tam budete volat, opiště si podrobně štítek stroje) a vzápětí mi na e-mail poslal rozkres dílů a ať mu dám vědět, který že to díl přesně potřebuju, že ho zkusí sehnat. Prostě super služba, super ochota. Mě se sice nakonec stroj podařilo opravit i bez pomoci servisu, ale pro vás jsem hledal a našel jsem ve starých e-mailech kontakt. Dotyčného pána už jsem v seznamu firmy bohužel nenašel, ale vodítko pro vás mám. Kontakt na servis je tady , konkrétně je to v pravé části cca v polovině stránky u znaku LIDL - kontakt je na "reklamace LIDL". Takže zavolejte tam té paní a zkuste se s ní nějak domluvit. Já to měl sice v záruce, ale pán mi tenkrát říkal, že to nehraje roli, pokud bude díl dostupný.
Pokud by se vám díl sehnat nepodařilo, tady je tato sekačka k zakoupení v on-line shopu LIDLu přímo v Německu. U nás byla v akci nedávno, takže na prodejnách už asi nebude.
Co se týká opravy - řemenice bude na hřídeli asi nalisovaná za tepla, takže stahováky a pod. se nechytáte - chtělo to ohřát řemenici, zamrazit hřídel a sundat tak.
Hodně štěstí při opravě.

Ohodnoceno: 5x
 
Od: egon®
Datum: 05.05.15 17:13

Dobrý den, velmi velmi děkuji za radu i pomoc. Zkusím to poptat.

Jen k té demontáži. Náhřev mě taky napadl, ale velmi blízko jsou plastové díly ( ventilátor) a nevím jak bych zchladil tu hřídel. Myslím si, že v domácích podmínkách je to nereálné.

Ještě jednou díky. A dám vědět jak jsem dopadl.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.