Nejste přihlášen/a.
Dobrý den přátelé. Dnes jsem byl vypovědět smlouvu u jedné pojišťovny na pojištění majetku protože se mi zdá příliš drahá s tím že přecházím k pojišťovně Slavia která jeza uplně stejných podmínek která jsou ve smlouvách o 1 třetinu levnější. Ujišťovali mne že ze Slavie dostat nějaké případné plnění je velký problém.
Máte někdo nějeké zkušenosti s touto pojiˇštovnou Slavia?
Děkuji.winki
První zkušenost právě prožívám. Prasklo mi přední sklo u auta. V zákonné pojistce ho mám připojištěný, takže jsem volala na pojišťovnu a vše nahlásila - to bylo včera dopoledne. Odpoledne jsem jela do servisu, abych se domluvila na opravě. Vrátila jsem se domů a ze servisu mi volali, že když kontaktovali pojišťovnu, tak jim tam řekli, že tam ode mně nemají nic hlášenýho. Takže jsem znovu volala do pojišťovny a znovu jim to hlásila - bylo kolem 16. hod. Řekli mi, že následující den mi sms pošlou číslo, pod kterým bude poj. událost vedena. Bez toho čísla totiž servis nemůže začít s opravou. Na webovkách týhle pojišťovny mají napsáno, že číslo posílají do 24 hodin. Během dne jsem tam 3x volala a číslo poj. události mi stále nejsou schopný říct, natož poslat. Při posledním hovoru na infolince mi bylo sděleno, že to zaurgujou, ale že je už dost hodin. Nevím, co tam tedy celý den dělají a nechápu, co je náročného na tom, očíslovat hlášení pojistné události. Škoda, že pojistku platíme vždy od dubna. Teď už máme zaplaceno. Příští rok si ale auto určitě pojistím jinde. Takže NEDOPORUČUJU!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.