Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kde mám bydlet?

Od: adela* odpovědí: 15 změna:

Dobrý den, je mi 19, jsem studentka a mám k tomu dvě brigády, problém je, že až za měsíc budu mít vyšší výplatu (v jedné brigádě, pracuji od tohoto měsíce). Měla jsem se v květnu stěhovat, ale táta s jeho přítelkyní, mi vezmou klíče už dnes a běž si kam chceš. K mámě jít nemůžu, nesnáší mě a už rok a půl jsem ji neviděla. Táta chce po mně bohužel i alimenty od matky, které jsou ve výši 2000 kč a jsou posílány zpětně, za minulý měsíc. Chce je po mně prý, protože domácnost ho něco stojí a sám je v osobním bankrotu, to ale není moje chyba, já si nenapůjčovala peníze. Prosím poraďte, co mám dělat? Řekl mi, že on mi alimenty za sebe davat nehodla, i kdyz musí. Nemám na to abych se s někým soudila, nemám na právníka. Už si hledám byt, ale můj příjem bude max. 10 000 kč na všechno. Stěhovat se budu s někým, takže na to nebudu sama, to není problém. Poraďte, co mám teď dělat, teď ten měsíc, který budu muset pracovat, ale nebudu mít kde bydlet. Poznámky typu "nemáš kde bydlet, ale máš internet?" nebo že nechápete mé rodiče (já je také nechápu :( )atd...si nechte prosím.

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

lidus*
hodnocení

1x

Zkusila bych na přechodnou dobu kamarády, spala třeba i na podlaze a hledala levný podnájem. V prázdniny by se dalo ušetřit tím, že bych bydlela u babičky (pokud tedy nemusíte v Praze pracovat). Doufám, že z toho abyste alimenty od matky dala otci, jste už vyléčená, naopak, zažádáte o alimenty od otce a nebuďte hloupá, chtějte 5000,- soud už si poradí. Vy máte především studovat, ne abyste nechala školy! Ne vždy se povedou rodiče ale s tím nic nenaděláte. DEJTE VĚDĚT.

jjjjjj

Zdravím, nevím jestli úplně zcela přesně pomohu, doufám ve správnou instituci...:) Kontaktujte Bílý kruh bezpečí podrobnosti najdete na netu.

Právní servis a snad ito bydlení by mohlo sednout.

Držím palečky dejte vědět.

au1
hodnocení

0x