Česká pošta nechce uhradit poškozený balík

Od: Datum: 02.04.15 14:47 odpovědí: 13 změna: 03.04.15 15:29

Dobry den nedávno jsem posílala postou velke zrcadlo třídílné ,jako okenice.při převozu bylo poškozeno. cena zrcadla byla 15 tis. ikdyž jsem uhradila všechny poplatky ,tak mě odpověděli na reklamaci z česke pošty ,že mě neuhradí nic ,jelikož bylo balení nedostatečné.Co mohu v tomto případě ještě udělat?: děkuji za odpověd. Dannca


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: wamp®
Datum: 02.04.15 14:51
avatar
Obávám se,že nic.Pokud bylo špatně a málo zabalené,vina je na vaší straně.
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 02.04.15 17:02
avatar

Jestliže jste si 100% jistá, že zrcadlo bylo zabaleno řádně, bylo pojištěno a označeno nálepkou křehké,za což si pošta nechává připlatit a máte k dispozici jako důkaz poškozenou zásilku v takovém stavu, v jakém byla dodána tzn.včetně vnějšího i vnitřního balení, pak je jediná možnost, podat žalobu u soudu.

Jen pro zajímavost.Pošta poškozený balík viděla nebo takto rozhodla jen na základě vašeho popisu na reklamačním protokolu?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.04.15 22:24

na naší poště p. vedoucí poslala popis zabalení a udajně i fotky. se zrcadlem bylo hozeno uplně ruplo . uz jsem se i odvolavala a stejne proplacení zamítli. D.

Datum: 02.04.15 14:54
avatar

poštou se dá úspěšně poslat i akvárium, je obaleno rohově do polystyrenu 5cm tlustého a nakonec do pevné kartonové krabice... jak jste to zabalila vy?

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 02.04.15 16:04

Co se týče posílání těchto věcí, určitě je návod na stránkách pošty, jak zabalit tyto věci, aby se co nejvíce zamezilo možnosti poškození při přepravě.

Pokud jste tak postupovala a zboží správně zabalila, nemusíte se ničeho bát. Na druhou stranu česká pošta je poslední dobou strašná. Jak co se týče doručování tak i vyřizování reklamací. Někdo si jí třeba vychvaluje, já s ní mám pouze špatné zkušenosti.

Přešel jsem na PPL a bezva servis, rychlost, reklamace rychlé bez řečí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.04.15 17:26

Hm, 3 zrcadla jako okenice? Rád bych, kdyby jste napsala, jak jste to zabalila , postup..., jinak se nedobereme konce, a také váhu balíku a výši poštovného. A nakonec také napište, kdo to reklamoval a jakým způsobem, zejména, zda to viděla pošta rozbalené a zda sepsala reklamační zápis.Pak můžeme trochu věrohodně radit, zda máte šanci uspět či nikoliv..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.04.15 22:32

tak zrcadlo bylo jako okno a okenice po stranach ze se daly zavrit. zabalila jsem to do bublinkovyho obalu pak do kartonu a molitanu a tlusty igelit a jeste karton upevnila jsem vsechny 4 strany rohy polystyrenem a znovu obalila igelitem . uz jsem takhle zrcadlo posilala a nic se mu nestalo. jinak balik vazil 16kg . takze ako krehke uz neslo ale na poste me rekli at to dam jak to stoji a ze kdyz se tomu neco stane tak ze to zaplati. na poste jen odhrnuly roh ,a sepisovaly zabaleni . balik byl poskozen , zrcadlo bylo zlomeny sice napsaly ve spoji ale bylo to mimo spoj. D.

Od: buss®
Datum: 02.04.15 17:22

Pokud to bylo jen v papíře, neproložené neohybným materiálem, tak zapomeňte. Ale k soudu můžete s náhradou škody.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: uska®
Datum: 02.04.15 19:37

Běžně posílám poštou násadová vejce, dobře zabalená. Pokud nerozbijí vejce, neměli by rozbít dobře zabalené zrcadlo. Jistě máte fotky poškozeného obalu. Jeli obal neporušen, jen rozbité zrcadlo uvnitř balíku, máte smůlu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.04.15 19:46

Někteří přepravci uznávají i reklamace pokud je nepoškozený obal a poškozený vnitřek. Chtějí po té samozřejmě fotografie zabalení a do 3 pracovních dnů bez problémů reklamace řeší.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.04.15 08:21
avatar

Tohle je přímo hrůza, ale pochybuji, že z nich něco vysoudíte. A ještě zaplatíte náklady na advokáta atd. Budou to akorát nervy a peníze navíc. Já poštu přímo nesnáším a také se raději obracím na jiné doručovatele. Ale někdy to ani nejde, protože někteří obchodníci používají pouze služeb České pošty. Teda takové zrcadlo bych jim nesvěřila ani náhodou, leda tak kapesní. Ale když Vám to odmítli přijmout jako "křehký balík", tak by měli mít jinou službu, která by zaručovala bezpečnost přepravy předmětů.

Já Vám věřím, že jste to zabalila dostatečně a správně. A nejenom to, že jste spíše zabalila důkladněji, než nepořádně. (soudím tak podle sebe) Přece nejste hloupá a na zrcadle Vám určitě záleželo. Takže jsem si jistá, že v právu jste, ale jestli to vyhrajete s poštou, tím si teda nejsem jista vůbec. Snad bylo lepší zrcadlo dopravit osobně autem. Ale na tyto úvahy už je stejně pozdě. Nedávno sem někdo dal video, jak se s balíky opravdu zachází. Byl to děsivý pohled. Řidič něco v autě hledal a klidně vyházel všechny balíky na hromadu na ulici, a to bez ohledu, jestli to byl "křehký" balík nebo ne. Někdo ho u této "práce" natočil, asi ten klient co čekal na svůj balíček a pak si stěžoval. Ten řidič byl pak propuštěn, ale to by museli propustit asi všechny.

Je to k vzteku, zkoušet to můžete dál, ale do soudní pře bych se nepouštěla. Je velice nízké procento, že spor vyhrajete.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.04.15 12:22

Křehký balík má prý být zabalen tak aby vydržel pád z 1 metru. Podle popisu by ten váš neměl šanci ergo smůla.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.04.15 15:29

Dobry den. Nedavno jsme posilaly kocarek(22kg) to krehce nejde a mrsknuly s tim tak ze kolecko bylo zniceny(mega osma) a dokonce rupnla i konstrukce kocarku. Posta proplatila sumu na kterou byl kocarek pojisten a nam jako odesilately poslaly i penize za poslani.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.