Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kování na plastová okna

Od: denny* odpovědí: 2 změna:

Vaše zkušenost s kováním na plastová okna značky: MACO Multi Trend a SIEGENIA AUBI. Které byste volili vy, prosím o vaší zkušenost!

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

pavelpv*
hodnocení

0x

Dobrý den skoro žádný rozdíl v tom není snad jen v bezpečnostní třídě,jeden výrobce kopíruje od druhého,poupraví pouze rozteč hřebenů na spojení aby se nadaly kombinovat a to je vše, zrovna tyto dvě značky jsou na tom stejně.(byl jsem servisní technik a opravoval poškozené kování různých značek,takže vyplývám ze zkušenosti a školení u výrobcu kteří to přiznávají, jaksi si přehazují vylepšení s tím že ho každý udělá na jiném místě a jinak s naprosto stejným výsledkem),a dnes už je všude stejný materiál,takže u Vás muže hrát roli už je konečná cena. přeji hezký den

ondras*
hodnocení

0x

Nemohu s Vámi souhlasit Pavle, kování mají různé kvalitativní třídy, Maco a Sigenia jsou jen značky. Výrobci se často chlubí těmito značkami, ale kvalita je různá. I na toto si to chce dát pozor, protože levnější kování jsou často staré typy, které nejsou tak kvalitní jako ty novější. Vetšinou platí, že levnější okno = starší typ kování, novější kovaání mají více bezpečnostních prvků a dalších vychtávek,které lépe okno utěsní. Maco neznám, tech typů je několik a těžko to všechno pochytit. Já mám kování Sigenia Aubi Titan na oknech Vekra, má to být vyšší třída, s bezpečnostními prvky, je tam označní AG nebo AF nejsem si jistý, každopádně bez tohoto označení nemá kování bezpečnostní prvky.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.