Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Plíseň v bytě

Od: billabong* odpovědí: 12 změna:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat.V bytě se nám začala tvořit v rohu plíseň po obvodu. Máme byt v družstevním vlastnictví. Ze strany družstva u nás proběhlo měření vlhkosti,to ukázalo vysokou vlhkost. Takže jsem dostal vyjádření, že málo a špatně
vetram.ale obvodová zeď je nasakla vodou.mohl by mi někdo poradit. Mohu zaslat i fotky. Diky

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

uska*
hodnocení

2x

Vloni se vám plíseň nedělala? Kupte si za stovku vlhkoměr a hned uvidíte po důkladném větrání do průvanu jak vlhkost klesla. Větrat je potřeba několikrát denně na několik minut, Na kolik vytápíte? Odstraňte zdroj vlhkosti - sušíte prádlo v bytě? Sousedi mají také plíseň? Pokud ne, tak závada je u vás (v užívání bytu) a ne ve stavbě.

doplněno 21.02.15 17:33:

Foto by nebylo?

billabong*
hodnocení

Loni se nedělala, já jsem tu měl vlhkoměr a mam i graf, ale když jsem ukázal fotky odborníkovi řekl mi, že fasáda není dobře udělaná, sousedé zatím nemají, ale on říkal, že je to otázka času, já bydlím přímo pod střechou.
billabong*

Na první fotce je vidět prosáklá zeď na druhé plíseň v rohu.

Plastová okna byli ješte než jsme se nastěhovali cca 3 roky.

Bytovka má tři patra ,plíseň postupuje od střechy.

Plíseň v bytě
Plíseň v bytě #2

malo fotek,hlavne zvenku od okna po strechu.

billabong*
hodnocení

Zvenku je omítka a je na nich vidět, jak od shora černá, u mě je to nejvíce o patro níž trochu a dole zatím nic.

Střecha je plochá, sedlová nebo jaká? Pokud je sedlová, někdo se pod ní podíval? Nejspíš je problém ve střeše.

billabong*
hodnocení

Střecha je plochá, byli to spravovat a prý tam byli drobné trhliny, ale já mám fotky a na nich jsou celkem velké díry.

hodnocení

2x

jo,taky bych to videl na strechu,musite presvedcit druzstvo,at to necha proverit a spravit.ale co nejdrive.

hodnocení

0x

Máte plastová okna a jejich montáží skončilo větrání. Normálka.

hodnocení

0x