Nejste přihlášen/a.
Koupil jsem v polske Castorame akrylatovou sprch. vanicku v laminatove skořepině, otestoval studenou vodou, zazdil, oblozil proste do hotova a ted kdyz se sprchuju, vanicka se jakoby nafoukne. pri styku s teplou (ne horkou) vodou. Prý to casem muze i prasknout ale hlavne myslim ze to by vanicka delat nemela Jak to mam vyreklamovat kdyz je to usazene, a mate nekdo zkusenosti s reklamaci v Polsku? Díky Emil
Obávám se, že náklady na reklamační řízení (čas, cestování) by se vhledem k ceně vaničky asi nevyplatilo. Můžete to s prodejcem zkusit, ale myslím, že pořízení bude podobné, jako když chtěl běžkař vyreklamovat telefon komurkovy
Jinak mají uvedeno toto:
Gwarancja jakości
Castorama sprzedaje produkty wysokiej jakości. Wszystkie towary, nawet te nie objęte gwarancją, podlegają rocznej rękojmi (firmy) lub dwuletniej odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu niezgodności z umową (osoby fizyczne).
Castorama prodává výrobky vysoké kvality (není nad PL kvalitku)
Firmy záruka rok, fyz. osoby dva roky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.