Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak reklamovat v Polsku, akrylat. vana

Od: emil004 odpovědí: 2 změna:

Koupil jsem v polske Castorame akrylatovou sprch. vanicku v laminatove skořepině, otestoval studenou vodou, zazdil, oblozil proste do hotova a ted kdyz se sprchuju, vanicka se jakoby nafoukne. pri styku s teplou (ne horkou) vodou. Prý to casem muze i prasknout ale hlavne myslim ze to by vanicka delat nemela Jak to mam vyreklamovat kdyz je to usazene, a mate nekdo zkusenosti s reklamaci v Polsku? Díky Emil

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar ernie

Obávám se, že náklady na reklamační řízení (čas, cestování) by se vhledem k ceně vaničky asi nevyplatilo. Můžete to s prodejcem zkusit, ale myslím, že pořízení bude podobné, jako když chtěl běžkař vyreklamovat telefon komurkovy :)

Jinak mají uvedeno toto:

Gwarancja jakości

Castorama sprzedaje produkty wysokiej jakości. Wszystkie towary, nawet te nie objęte gwarancją, podlegają rocznej rękojmi (firmy) lub dwuletniej odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu niezgodności z umową (osoby fizyczne).

Castorama prodává výrobky vysoké kvality (není nad PL kvalitku) :)

Firmy záruka rok, fyz. osoby dva roky.

 

hodnocení

0x

Nafúkne ako? Vytlačí dno hore? Spravená je správna montáž?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]