Přemrštěná cena za právní služby

Od: Datum: 01.02.15 14:50 odpovědí: 12 změna: 02.02.15 20:44

Dobry den,kupuji dum který jsem našel na internetu,tudíž bez RK.

prodavajici připravil smlouvu a ja ji nechal zkontrolovat známým mého znameho(právníkem)

na par maličkosti se mu smlova líbila bez větších Vítek.

dale jsem pana právníka požádal aby mi připravil kupní smlouvu na prodej mého bytu z kterého budu z části financovat koupi domu.na bytu bylo věcně břemeno které právník musel zrušit,tudíž další smlouvu o zrušeni věcného bremene.

takže právník připravil dvě smlouvy:smlova o zrušeni věcného břemeno včetně návrhu na vklad

A smlova o prodeji mého bytu a kontrola a úprava smlouvy na koupi domu kterou připravil prodávající.

Zajmalo by mě kolik bych zaplatil v průměrně advokátní kanceláři kdyby bylo všechno oficiálně .opravdu mě stačí orientační cena.

Nejprve to vypadalo ze to vyřeší 4-5tisic,ale cena o které jsme nedávno smskovali bude minimálně 20tisic,což se mi zda hrozné moc.prosim poraďte .dik

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 01.02.15 15:01

Je to trochu dražší, ale asi to nevybočuje příliš ze sazebníku, který advokáti mají. Máte ale možnost na rovinu navrhnout svou cenu advokátovi . Je pak na něm, zda přistoupí na dohodu.Na vašem místě bych navrhla avokátovi odměnu ve výši 8-10 tisíc. Myslím, že budou spokojeny obě strany.

Ohodnoceno: 2x

Datum: 01.02.15 15:16