Dobrý den, ráda bych se zeptala. Koupili jsme sedací soupravu v kamenném obchodě, sami si ji odvezli a doma zjistili vady. Reklamovali jsme, vady uznali, ale chtějí, abychom ji na svoje náklady přivezli a oni nám ten vadný dik vymění.Nějak se mi to, že si ji musím sama přivézt nezdá, neměli by to zařídit v případě uznale reklamace oni? Nemá někdo s tímto zkušenost? Děkuji.
Nejsem si jistý, ale měla by jste mít nárok na proplacení nákladů. Samozřejmě problém je ten, že jste tu soupravu viděli, než jste si ji kupovali a na závadu jste mohli přijít už při prohlížení a koupi, pokud nejde tedy o skrytou vadu.
majorka*
My jsme viděli pouze vystavený kus, ten náš nám vyexpedovali na rampu zabalený.Oni tu vadu uznali, o to nic, ale myslím, že by v případě reklamace měli hradit náklady na dopravu toho poškozeného a následně nového(vyměněného) kusu oni, tak, jak píšete.
garnett*
No v tomto případě o tom nepochybujte Samozřejmě ano.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.