Snídaně - vločky

Od: Datum: 26.11.14 13:06 odpovědí: 5 změna: 26.11.14 16:10

Ahoj, jako student potřebuji vydatnou snídani - no a proto si vždy večer dám do lednice ovesné vločky s mlékem nebo jogurtem apod. do ledničky, at do rána změknou, jenže problém je, jakmile je sním tak do 5 minut na wc, kde ty vločky vyjdou ven. Proč se tak děje? Všichni říkají, jak s tím nemají problémy apod., ale mě to dělá onen problém - navíc za 30 minut mám neskutečný hlad. Je to jediný druh snídaně co mě vyhovuji - na ostatní nemám čas na přípravu ( at neprobudím spolubydlící )


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: paw®
Datum: 26.11.14 13:26

Kterym smerem jsou vlockz ven? Spodem to za 5 min neprojde.

Abys nemel takovy hlad, tak bud si delej vlocek vice nebo nos svacinu. Pokud nechces, aby to bylo vydatne, tak si michej vlocky s psyliem. Je to vlaknina, zvetsi to objem. sam to tak snidam. 3 kavovel lzicky psylia k vlockam a mas hromadu jidla.

doplněno 26.11.14 14:03: Zapomel sem dodat, ze vlocky zaliju vecer v kisce vrelou vodou a necham na lince. Neni fo pak zle na zaludek. Casem sem vychatal, kolik je greba vody, aby kase byla akorat husta.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.11.14 13:31
avatar
Zkus vynechat mléko. Já vločky spařím horkou vodou, přidám ovoce, když jsou maliny, jahody, rybíz, bobule hrozna, meruňky, třešně a pod. strouhám hrušky, jablka, dosypu kokos, rozinky, džem. Nemusí to stát celou noc, vločky fajn změknou i tak.
A to ledové z chladničky by také mohlo způsobit potíže.
doplněno 26.11.14 13:55: Zapomněl jsem na banány a med! A vločky střídám, ovesné, pšeničné a další, ale ty mi ten Němec na A. zrovna zatajuje. A také různá semínka a podobné, co má zase v kredenci moje víla. A často jen mezi dva krajíčky chleba s tenko máslem dám plátky jablka, vanilkový cukr a skořici a zapékám v toustovači.
Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 26.11.14 13:35
avatar

Studené jídlo po ránu do žaludku, no to musí být pro tělo takový šok, že jde hned vše ven. Zkus třeba ochucenou ovocnou kaši http://www.emco.cz/cz/expres-ovesne-kase , zalije se trochou horké vody (já vím, spolubydlící...), nechá 3 minuty odstát a pak se konzumuje, k tomu (abys neměl hlad) můžeš zakousnout třeba celozrnné chlebíčky http://www.racio.cz/cs/produk…i-pro-vas/celozrnne-chlebicky (ty můžeš ještě otřít medem). No a to by v tom byl čert, abys měl hlad. Jídával jsem ráno jogurty, ale zakyselují organismus, tak je nyní vynechávám.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.11.14 14:04
avatar

Zkoušel jste vločky opražit (pro někoho jsou lépe stravitelné)? V teflonové pánvi můžete bez tuku opražit celý balíček, po vychladnutí přesypat do sklenice se šroubovacím víčkem a uchovávat v pokojové teplotě.

S mlékem nebo jogurtem, ovocem, hrozinkami, oříšky, medem, ... je můžete smíchat až ráno.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.11.14 16:10
avatar

Jeden čas jsem si vločky připravovala takto - /budu se k tomu muset vrátit/- večer ovesné vločky zalít teplejší vodou - ne úplně vařící -, lépe nabobtnají, nedávat do lednice, jak zde již píší, není po ránu vhodné studené, a vločkám ve vodě se na kuch. lince přes noc nic nestane, můžete si k vločkám již večer přidat lžičku kvalitního oleje, nebo lžíci smetany, nebo kondenzovaného mléka, také je dobré již večer přidat dvě lžičky medu, do rána se rozpustí, to bude jedna miska, do druhé si připravte to, čím chcete vločky obohatit - různé druhy ořechů /mandle, para, kešu, lískové apod./, sušené ovoce /datle, fíky, brusinky,papája, suš. švestky/, rozinky, semínka /hlavně slunečnicové/, nastrouhanou čokoládu, skořici, ovoce /hrozny, mandarinky?/.

Tuto suchou misku si smícháte s namočenými vločkami až ráno. Ptáte se proč. Protože ořechy do rána ve vodě navlhnou a změknou a nejsou dobré, nekřupají. Možná by jste mohl přidat již večer pouze sušené ovoce, pokud máte ovoce raději vláčné.

To čerstvé ovoce je trochu problém. Nejlepší je nastrouhané jablko, ale přípravíte-li jej večer, tak zhnědne, a vitamín C bude vlivem kyslíku zredukován. Strouhané jablko Vám ty vločky krásně nastaví, zjemní, jakoby našlehá. Banán je vynikající, ráno oloupáte a nakrájíte na plátky, snad se kolega nevzbudí. Doporučuji též ráno zakápnout čerstvou citronovou šťávou.

Pokud si do vloček nepřidáte kvalitní olej, hodně ořechů, prostě nějaké tuky, tak máte zřejmě brzy hlad.

Jinak samozřejmě dáváte jen to, co máte doma, co Vám chutná, napsala jsem jenom to nejobvyklejší.

Pokud by jste měl přesto brzy po snídani špatný pocit, tak jste zřejmě nastavený na jiný druh snídaně. Nejlépe po Anglicku, vejce na slanině, opečená šunka, tousty, pečivo s máslem a marmeláda, koflík sladkého *kafe* s mlékem.

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.