Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nová baterie bez záruky

Od: betunka odpovědí: 2 změna:

Zdravím, prosím o radu. Jelikož jsme měli problém s baterii u umyvadla která nám netěsnila a neustále s kohoutku kapala voda, tak jsme si objednali instalatéra živnostníka, který se nám na to přijel před týdnem podívat a také jsme měli problémy s WC s plachováním, kde nám protýkala voda z důvodu těsnění. Poté jsme se společně domluvili s instalaterém že nám doveze nový kohoutek s baterii a těsnění na WC že nám to vše opravý a dá do pořádku. V úterý před týdnem když k nám přijel instalatér, tak nám dovezl dvě baterie a dál nám vybrat kterou chceme k umyvadlu. Když vše namontoval a zeptali jsme se instalatéra na celkovou cenu a záruku, tak nám sdělil, že jelikož nevěděl jakou baterii si vybereme, takže nemá záruku potvrzenou a že až bude mít cestu k nám, takže nám přiveze potvrzený záruční list a doklad na zaplacení. Neřekl nám nic přesně jenom cenu odhadem. Když instalatér od nás odjel, tak jsme ještě zjistili na WC že splachování které máme na dva způsoby, kde můžeme splachovat bud šest litrů velkým tlačítkem, nebo tři litry polovičním tlačítkem, ale nám splachuje pouze tlačítko na šest litrů a na tři litry nefunguje, předtím nám fungovalo obojí ale netěsnilo. Před týdnem ve čtvrtek, jsme mu zkoušeli volat, ale instalatér nám nebere telefon. Tak jsme mu napsali sms aby nám dál vědět, kdy nám doveze záruční list na baterii. Nevíme co si máme o tom myslet, protože pořád se nám instalatér nehlásí zda má potvrzený záruční list a doklad na zaplacení, protože peníze zatím nechtěl že až doveze ten záruční list. Máme obavy, zda nám doveze záruční list potvrzený jak slíbil, a pokud by se tak nestalo, tak nevíme jak bychom měli zprávně postupovat. Zda bychom měli si baterii nechat, bez záručního listu a zaplatit mu za práci, baterii a těsnění na WC které nefunguje tak jak by mělo i s tím, že by nám vystavil fakturu nebo doklad kolik bude celková částka. Nebo zda mu máme nechat odmontovat jeho baterii když nebude mít záruční list a záplatit pouze za práci a zda můžeme od něj požadovat nějakou slévu když nebude mít pro nás potvrzený záruční list. Tímto vás prosím, jak máme postupovat abychom předešli problémům. Předem mnohokrát děkuji za vaše odpovědi. S pozdravem

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar amper

Překvapuje mě, jak mnoha slovy se dá popsat tak banální problém. Zatím se nehlásí, tedy nemáte komu co platit. Až dorazí, tak dá vše do pořádku, jinak mu prostě nezaplatíte. Objednali jste si celou službu a celou dostane zaplacenou. Pokud by byl nějaký problém i nadále, je to samozřejmě o dohodě, ale platit práci, která je Vám k ničemu - co Vás to napadá?

stirecek*
22.11.14 13:12

:)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]