Řezání skla

Od: Datum: 25.09.14 12:55 odpovědí: 2 změna: 25.09.14 19:59

Ahoj všem. Mohl by mi někdo poradit jakým způsobem by se dalo řešit řezání skla do tvaru kruhu s průměrem 7cm? Děkuji.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 25.09.14 13:05

Vodním paprskem, diamantem, řezným kotoučem, diamantovou frézou, nůžkama... Záleží jak moc přesné to musí být. Jinak si můžete vybrat, možností existuje spousta.



Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 25.09.14 19:59
avatar

Pokud se jedná o vytvoření jednoho,nebo dvou kroužků,rovnou řezačkou uříznu tvar osmihranu a přečnívající části odbrousím na brusném kotouči se smirkovým plátnem.

JABRAKA

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright Š 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.