Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kanalizace - kdo, co, jak začít?

Od: mi233* odpovědí: 11 změna:

Dobrý den,

mám na Vás otázku, možná ji však nikdo v minulosti řešil. Mám menší problém s kanalizací. Před nedávnem jsem si koupil starý domek a pustil jsem se do rekonstrukce. Jak to tak bývá, staré rozvody za nové, podřez a atd. Problém spočívá v tom, že při rekonstrikci vnitřních odpadu, jsem se dokopal ven. Bývalý majitel mne upozorňoval, že kanalizace je řešena pres bývalý septik a přepadem jde do kanalizační přípojky. V minulých letech však zapracovala sousedská výpomoc a já mám napojen odpad, přes přepad k sousedovi na kanalizační přípojku. Když jsem se snažil, tedy zjistit u vodohospodářské společnosti zda-li mám přivedenou přípojku k baráku tak dle jejich pasportu jí tam musím mít. Po několika žádostech jsem konečně dostal techniky z výše uvedené firmy, aby mi dali za pravdu. Přípojka je pouze kreslená na papíře a papír snese vše. Ačkoliv platím vodné i stočné, upozorňoval jsem VHS aby dali vše do pořádku. Tam mi bylo sděleno, abych si nechal na vlastní náklady vykopat rýhu a oni ji příjdou pouze napojit.. Chci se zeptat jak mám postupovat. Jedná se o hlavní řád který je ve hloubce 3,5 metru na hlavní silnici.. Všechny optané firmy se dotoho nechtějí pustit a já je zcela chápu.. požádat o změnu dopravního generelu ( hl. silnice) pronájem značek a atd... Rád bych věděl nějaký postup co vše bych měl udělat, abych byl korektně připojen na kanalizaci..

doplněno 23.09.14 08:31:

vložil jsem pro představu passport z VHS.. (omlouvám se za maluvky, ale snad pro názornost postačí)

doplněno 23.09.14 08:32:

černá = stávající stav

modrá = tento problém řešíme

fialová = další možné řešení

Kanalizace - kdo, co, jak začít?

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Třeba jsem to špatně pochopil, ale stávající kanalizace nefunguje? Soused prudí, že to vede do jeho a teprve potom společně vede přípojka do kanalizace?