Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Změna bydliště - práce

Od: nikol* odpovědí: 8 změna:

Zdravím mám ještě jeden dotaz.

Jsem zaměstnaná, ale plánuji změnit trvalé bydliště. Vzdálenost cca 200 km. Pracuji jako obchodní zástupce ve firmě s celorepublikovou působností.

V případě že zaměstnavatelovi oznámím změnu trvalého bydliště a že se stěhuji jak má reagovat? Je jeho povinnost mi místo zajistit v novém kraji? Jasné že dohoda o převelení do nového města by byla nejlepší...Může mi dát výpoveď?

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Zaměstnavateli je to úplně jedno. Buď budete chodit do práce, nebo nebudete a vyhodí vás. Máte pracovní smlouvu s místem výkonu práce a on není povinnen to měnit.

nikol*
14.09.14 22:48
hodnocení

Díky moc

pohanka*
hodnocení

1x

Jako obchodní zástupce máte dobrou výřečnost, slušnost a asertivní chování bude jistě ve vás již zakořeněné. Tudíž bych nepresentovala, že je to jeho povinnost, ale snažila se s ním domluvit o převedení na pobočku v okolí místa nového bydliště. Dala bych mu vědomí, kam se stěhujete a nějaké časové rozmezí. Třeba se v tom kraji někdo chystá z pozice odejít za jinou prací, nebo na mateřskou dovolenou, nebo tam může ne moc dobře fungovat nějaký Váš kolega. Pokud by jste byla lepší a zaměstnavatel by Vás nechtěl ztratit, tak by jste měla vyhráno. Můj názor je, komunikovat a zkoušet různé možnosti, jak být převedena. Dejte tomu čas, zaměstnavatel si to bude muset chvíli nechat projít hlavou.

Pokud by toto nevyšlo, pak by jste musela podat žádost o rozvázání pracovního poměru z důvodu stěhování.

nikol*
hodnocení

Souhlasim :) jen zjistuju prava a povinnosti jak me tak zamestnavatele...v mem hlavnim zajmu bude se samozrejme v klidu domluvit. Dekuji vam

repkin*
hodnocení

0x