Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
s přítelem rekonstrujeme domek a v místnosti, kde se jde i na půdu je dost chladu ze stěn. Plánovala jsem to obložit polystyrenem zevnitř, ale jak jsem četla tak to asi nebude moc dobré. Co byste mi doporučili? Za rok nebo dva budeme zateplovat celý dům, ale ted na to není, je práce dost vevnitř, kdo rekonstuuje pochopí. Máme ten rok dva počkat a jen nahodit omítky? .. právě zaděláváme díry po elektrice? nebo máme dát silnější vrstvu štuku? Jsem absolutní laik, vše se teprve učím. Děkuji předem za rady.
Dúkladně projděte"Poradte" a tam jsme měli nedávno debatu, kde jsme této problematice věnovali docela dost času. Jenom stručně. Neizolujte zevnitř. Polystyren nemá tepelnou setrvačnost, takže neudrží teplo jako normální zdivo. Zmenšíte si obytný prostor. Dáte prostor mrazu, aby prostupoval zdivem zvenčí. Je to investice navíc, pokud uvažujete o zateplení. Raději posečkejte a zaizolujte dům souběžně. Je toho mnohem víc, ale pokuste se nají tuto debatu na potadte.
jajabo, vnitřní zateplení se provádí zevnitř, ale jen někde!
Bacha, je více pro zeteplení z venku. Vnitřní zatepení může poškodit statiku domku!
viz: i-ekis.cz/... a mnoho dalších odborných článků...
Zadne zatepleni neni zbytecne.. ale pokud zvazujete venkovni otepleni, tak nedelejte vnitrni, Polystyren jako zateplovaci do inerieru.. myslim ze si uberete z vnitrniho prostoru, v pripade pozaru bude byt mene bezpecny, steny nebudou odolne proti mech. naruseni, a hrubsi omitka moc nepomuze.. Jak by jste pak treba povesili obraz? (komplikovane - ale nakonec asi ano)
Polystyren bych povazoval jako naprosto nevhodny do interieru. Radeji nastrete, pockejte nejakou dobu a dejte polystyren zvenci...
To je muj, take laicky nazor...