Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Rekonstrukce bytu

Od: spoktrex* odpovědí: 4 změna:

Zdravím, předem podotýkám že mi je 24 jsem ve všem amatér a informace a zkušenosti získávám od všech známých v práci a podobně takže ze všecho mám akorát hlavu jako balón a na všechno spoustu různých názorů tak mě zajímají ještě další .. :) co jsem četl hodně podobných situcí se tu už řešilo ale většina otázek je starých a nelze je už komentovat a ptát se. Pustili jsme se do rekonstrukce bytu v paneláku ale příčky jsou vyzděné dutou cihlou, oškrábali jsme maximum náťěrů co šlo nerovnosti a hlubší škrábance až do omítky jsme opravili flexi lepidlem zeď napenetrevali nějakou akrylátovou penetrací a po zaschnutí druhý den štukovali .. jsou místa kde se mi zdá že štuk dobře drží ale jsou místa kde se mi zdá že to šustí po přejetí rukou protože jsme štukovali když byli vedra místy to dost vypraskalo a když jsem tam zajel špachtlí abych vyzkoušel jestli to drží šel celý štuk téměř lehce dolů takhle jsem dnes oškrábal velkou část zdi je to asi měsíc po vytvrdnutí štuku .. v ostatních místnostech jsem teď po tom měsíci ještě na radu ve specializovaném obchodě napenetroval ten nový štuk primalex hloukovou penetrací prý to nebude tolik sát barvu a lehce by to mělo štuk zpevnit .. chci se zeptat udělal jsem velkou hloupost s tím štukováním měl jsem to špatně připravené nejradši bych celý byt zase oškrábal natáhl perlinku lepidlo a na to pak vyštukoval ale to je přeci blbost když už mám všude hotovo .. je riziko že časem začně štuk sám opadávat nebo že budu zatloukat hřebíček a odpadne kus štuku? prosím vážně mě berte jako totálního laika je to pro mě všechno nové a jsem ze všeho zmatený a vyplašený nerad dělám věci zbytečně .. předem děkuji za vaše názory a rady .. :) Jenda

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

jabraka*
hodnocení

0x