Jak na zděný sprchvý kout

Od: Datum: 24.08.14 12:15 odpovědí: 3 změna: 24.08.14 12:59

Dobrý den.můžu postavit příčku do sprchového koutu z klasických cihel? a dále jestli musím zdít lepidlem nebo stačí zdící malta? jsem uplný laik takže mi prosím poraďte cokoli na co si mám dát pozor, dále mě trápí jak ukotvit zděnou příčku ke stropu. ( strop je starší dřevěný nahozený omítkou) ještě zda stčí klasická mrazuvzdorná spárovačka nebo musím koupit speciální do sprchových koutů.DĚKUJI

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: hop®
Datum: 24.08.14 12:23

Ano, můžete stavět z klasických cihel, na maltu a potom nahodit do roviny, přetáhnout lepidlem a natřít hydroizolací. Ale zdění z ytongu je rychlejší. U stropu se enchává spára a vyplňuje se montážní pěnou. Do sprchových koutů používámě kvalitní spárovačku Ultracolor od MAPEIe.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 24.08.14 12:28

Když to dozdíte až k dřevěnému stropu, jak máte vyřešenou vlhkost, které se Vám bude na stropě srážet a dělat plíseň? Ta samozřejmě přes strop projde i do dřevěných trámů a za x let Vám to celé spadne na hlavu. Všimněte si, že vždy, když se koupete nebo sprchujete, jde největší množství páry nahoru a odtud se teprve rozptyluje dál do místnosti. Cihlou samozřejmě zdít můžete, ale už se to dnes moc nedělá, používají se většinou ytongy apod. Zdi a podlaha se poté natírají takovou směsí "hydroizolace" s vloženými rohovými pasy. (např. http://www.denbraven.cz/koupe…zolace-koupelna-15-cz180.html ) pak dlaždičky na flexi lepidlo, ve Vašem příadě musíte také vyřešit odtah vlhkosti ven z domu, já to řešil přes časovač pod vypínačem, cvaknu, roztočí se ventilátor, který po určité době vypne. Když dáte do vyhledávače izolace koupelny, vyjede Vám spousta odkazů a různých řešení. I zde se to již několikrát řešilo. Více poradí odborníci. ;)

doplněno 24.08.14 13:07: