Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, jsem studentka a předělávám si svůj pokojík. Rozměrově je asi střední velikosti asi 3X4metry. Nejdříve jsem chtěla nábytek tmavohnědé až černé barvy,ale bohužel nikde nemůžu najít celé soupravy(skřín postel komoda)a tedy aby k sobě trochu ladily. Ikea nabízí velice levný bílý nábytek a proto jsem se uchýlila k této variantě. Ted se však nabízí otázka jak na zdi a koberec. Mám ráda teplé barvy jako hnědou,žlutou,béžovou a nejdříve jsem je chtěla zakomponovat,ale napadlo mne,jesti by vypadal dobře kontrast bílého nábytku s bílými zdmi(bylo by to i pohodlnější) a černý koberec(poté možno nějaké barevnější doplnky ve žluté nebo červené barvě). Vím,že barevnost prostředí se odráží na psychice a černá je všeobecně barva spíše negativní.proto se chci zeptat jeslti nemá někdo zkušenost s touto kombinací, zda-li byste mi ji doporučili nebo spíše nikoliv.Děkuji
Ahoj, černá vůbec nemusí v kontrastu s barevným nábytkem vypadat špatně, ale asi bych nedělala všechny stěny a už vůbec ne strop.. Jestli trochu umíš pracovat s nějakým grafickým editorem, vyblejskla bych nejdřív pokoj jak je teď, a pohrála si s barvama v programu, černá se pak bude špatně přetírat .
např. v takových pokojích bych se vůbec necítla dobře:
Tohle už je lepší, ale ještě bych tam přidala jinou barvu
špatně jsem si přečetla otázku tak obrázky berte jen jako inspiraci
)