Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zateplení fasády

Od: dejvf* odpovědí: 16 změna:

Dobrý den,
potřeboval bych zateplit venkovní stěnu (břízolit) polystyrénem a protože jsem to nikdy nedělal, prosím o radu. Předem se omlouvám za hloupé dotazy, jsem laik a nemám se zateplováním žádné zkušenosti. Zateplení bych chtěl provést polystyrénem EPS 100F tl. 130 mm. Nejsem rozhodnutý, jestli budu lepit polystyrén lepidlem nebo pěnou? Jaká varianta je lepší - lepidlo nebo pěna? Polystyrény k sobě lze lepit lepidlem i pěnou? Použít hmoždinky na polystyrén nebo ne? Děkuji za odpovědi, David

doplněno 30.06.14 21:27:

Mezi okapem a omítkou je max. 4 cm místa, výška výstupku činí 21 cm. Lištu PVC s okapničkou nad okna budu dávat, po stranách oken bych dal začišťovací okenní profil a dál parapetní profil. Foto detailu okolo okapu posílám a ještě fotky z bočních stran. Není problém nafotit více detailů pro lepší představu.

Zateplení fasády
Zateplení fasády #2
Zateplení fasády #3

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

jirkamatapat*
hodnocení

2x

Brizolit bych minimálně oškrábal,pokud je někde odfouklý a drží jen silou vlastní vůle,tak ho sundal.Koupíte si profil pod polystyrén,který připevníte do vodorovné roviny na stěnu.Na ten profil potom nalepíte ten polyš.Lepil jsem lepidlem tak,že na každou desku jsem máznul na 4-5 bodů lepidla,mírným pohybem jsem desku usadil do roviny.Po usazení všech desek jsem použil moždinky na návětrnou stranu 4 kusy na desku,na stranu závětrnou 5 kusů.Potom jsem natáhl perlinku a zabrousil jsem ji.Před finální omítkou se celá stěna penetruje.

Doporučuji jít někam na stavbu na špionáž,aby jste měl jasno jak postupovat.

niic proti ale lepit na bobky či buchty jak se říká je špatně,deskanení plně podlepena.správně se ma udelat po kraji tzv. rámeček a do vnitř 2 bobky.takto usazená deska nemá pak tendenci pružit a tm pádem časem praskat,viz mozajka na některých domech

hodnocení

1x