Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
udělal jsem malej návrh toho, jak by mohl vypadat dům z osmi 6*2m lodních kontejnerů. Budova má 2 patra (přízemí + patro) a balkón (nad obývákem). Jsem naprostý amatér a tak bych se chtěl zeptat na to, jaká jsou podle Vás úskalí takovéhoto bydlení a prosím i o zhodnocení mého amatérského návrhu z malování. Navrhněte vylepšení, popřípadě mne pochvalte. :D Uprostřed domu je malý dvorek se stolem a grilem, který bude vybaven zatahovací střechou a na zemi podél prosklených posuvných dveří bude odvodňovací žlábek s mřížkou.
Pod očima mi prošlo spoustu stavebních výkresů, studií a návrhů. Zde mám velký problém se zorientovat. Bylo by vhodné 1.NP a 2.NP udělat do dvou obrázků. Pokud si na to troufnete, tak doporučuji vytvořit pohledy ze všech 4 stran. Ten dvoreček s grilem je možná malinko architektonicky zajímavý, ale je v rozporu s kompakností (energetikou) o které se zmiňujete. Vhodnější je podobné věci umísťovat k obvodu domu. Jinak k samotným kontejnerům. Ze začátku to zní jako fajn npad, ale je to drahé, pracné, neefektivní, neflexibilní, energeticky náročné, atd. Sem tam výjde nějaký článek o bydlení kde je prezentace podobného domu uvedeno. Zkkuste zagooglit:
Ten vas navrh je k bydleni nebo se jedna o skolni cviceni?
Pokud chcete delat ten dum z 2 vrstev kontasu, tak ten dvorek dejte az do 1. patra. Pac to bude jinak temna dira.
Dobrý den, toto má být nezávazný návrh nebo by se to mělo realizovat? Nebude třeba nějaké povolení, profesionální projekt a kolaudace? Do jakého to má být prostředí nebo klimatických podmínek? Máte vyřešen pozemek a přípojky energií? Je to pro trvalé bydlení?
Zdravím!
doplněno 20.06.14 12:28:huip - nuda je sviňa, ale může vyprodukovat dílo i geniální. Jestli to je toto, nevím. Snad by to věděl Cimrman, ale ten Vám to už nezhodnotí.