Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dům z lodních kontejnerů

Od: huip odpovědí: 19 změna:

Ahoj,

udělal jsem malej návrh toho, jak by mohl vypadat dům z osmi 6*2m lodních kontejnerů. Budova má 2 patra (přízemí + patro) a balkón (nad obývákem). Jsem naprostý amatér a tak bych se chtěl zeptat na to, jaká jsou podle Vás úskalí takovéhoto bydlení a prosím i o zhodnocení mého amatérského návrhu z malování. :) Navrhněte vylepšení, popřípadě mne pochvalte. :D Uprostřed domu je malý dvorek se stolem a grilem, který bude vybaven zatahovací střechou a na zemi podél prosklených posuvných dveří bude odvodňovací žlábek s mřížkou.

Dům z lodních kontejnerů

19 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Hloupý nápad to není. V republice je několik firem, které obytné konťasy vyrábí, je sice fakt, že to není úprava cargo kontejneru, ale stavba něčeho, co je primárně určeno k bydlení, jako kancelář či sanitární blok, ale myslím, že by Vám to mohlo být přinejmenším inspirací.

fagus.cz/...

frame*
hodnocení

1x

Pod očima mi prošlo spoustu stavebních výkresů, studií a návrhů. Zde mám velký problém se zorientovat. Bylo by vhodné 1.NP a 2.NP udělat do dvou obrázků. Pokud si na to troufnete, tak doporučuji vytvořit pohledy ze všech 4 stran. Ten dvoreček s grilem je možná malinko architektonicky zajímavý, ale je v rozporu s kompakností (energetikou) o které se zmiňujete. Vhodnější je podobné věci umísťovat k obvodu domu. Jinak k samotným kontejnerům. Ze začátku to zní jako fajn npad, ale je to drahé, pracné, neefektivní, neflexibilní, energeticky náročné, atd. Sem tam výjde nějaký článek o bydlení kde je prezentace podobného domu uvedeno. Zkkuste zagooglit:

bydleni.idnes.cz/...

paw*
hodnocení

0x

Ten vas navrh je k bydleni nebo se jedna o skolni cviceni?

Pokud chcete delat ten dum z 2 vrstev kontasu, tak ten dvorek dejte az do 1. patra. Pac to bude jinak temna dira.

huip
hodnocení