Šlaufka hadicová vodováha.(Oplocení)

Od: Datum: 13.06.14 15:18 odpovědí: 9 změna: 13.06.14 20:20

Má někdo nějaký návod jak správně měřit s hadicovou vodováhou, jsem laik.

Potřebuju udělat oplocení kolem pozemku. a chci ho mít v rovině podle nejvýššího bodu na pozemku.

Zkoušel jsem měřit hadicovou vodováhou tak, že jsem zabetonoval jeden sloupek a vyznačil jsem si značku 30 cm od zhora to samé na dalším sloupku který jsem chtěl betonovat u jednoho sloupku jsem na značce držel jeden konec a ten druhý zvedal dokud se hladiny nesrovnali a stejnak to bylo křivé.

Můžete mi prosím poradit kde dělám chybu.

Předem děkuji

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 13.06.14 15:53

nejlepší je udělat značku ve výšce očí,ale běžně se dělá v čisté (tj +100cm od čisté výšky podlahy) Ve vašem si můžete udělat rysku tak aby Vám vyhovovala,ale vždy počítejte s nějakým proměřením!(pokud to dělají dva stejní a z jednoho bodu je proměření minimální!Jinak-sloupky se staví tak že se udělá (postaví,zapustí atd dle konstrukce) jeden apk se dle něj udělá,poslední v +- stejné výšce,pak se natáhne provázek a vrcholky se srovnávají do provázku ,nebo se udělá na všech ryska třeba ve 150cm (opět optimum ve výšce očí-nemusí být) a ostatní se srovnají dle provázku a rysek!

Ohodnoceno: 2x

Datum: 13.06.14 17:38

A Kyž mám pletivo 150 cm mám to dát přesně 150 cm nad zem nebo plus nějaká rezerva?

Od: paw®
Datum: 13.06.14 15:57

Princip mereni mate +- sobre. Ale hadice mezi konci nesmi byt prekroucena a vaha by mela byt bez vzduchu. poznate to tak, ze kdyz tate k sobe konce, tak hladiny se rychle vyrovnaji. stejne tak by nikdo na hadici mehem mereni nemel stat.

Datum: 13.06.14 16:09