Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jakou cenu zateplení fasád nabízet zákazníkům

Od: majitelfirmy odpovědí: 9 změna:

Dobrý den,

mám na Vás všechny otázku. Již 20 let vlastním firmu, která se zabývá rekonstrukcemi a zateplováním fasád. Ja sám jsem autorizovaný inženýr a vedu několik týmů řemeslníků. Pokud jd o rekonstrukce, tak se mi daří jako nikdy, ale co se týká zateplování, lidé mají o naše služby jen malý zájem. Dle mého názoru je to dáno cenou. Já nabízím zateplení polystyrenem za 1050 Kč/m2, zednící v okolí za 900 Kč/m2. Všiml jsem si, že konkurence používá ty nejlevnější materiály např. akrylátovou omítku, levný polystyrén, nedodržují postupy, neodborná montáž apod. Naše zákazníky to ovšem nezajímá. Cena je to hlavní, ne životnost materiálů. Abych lidem ukázal, že jsou naše zateplovací práce kvalitní, nabízím záruku 10 let, přesto nic.

Mám tedy dvě možnosti:

- klesnou na úrověn kvality zedníků z okolí za 900Kč/m2

- nebo zateplování fasád úplně ukončit (v současné době preferuji více)

Prosím o co nejvíce Vašich názorů na danou věc. Co preferujete Vy? Jakou cenu jste ochotní zaplatit? Jaký přístup bych měl zvolit k zatepování? Jaké materiály? apod.

Moc Vám všem děkuji za odpovědi

Tady jsem zkopíroval některé info z našich stránek, pro lepší představu.

Zateplení fasády zateplovacím systémem Baumit EPS-F (bílý polystyrén) + silikonová omítka Weber (zrnitá 1,5 mm)

Zateplení fasády polystyrenem 100mm - 1050 Kč/m2

Zateplení fasády polystyrenem 120mm - 1090 Kč/m2

Zateplení fasády polystyrenem 140mm - 1130 Kč/m2

Cena zateplení za m2 fasády obsahuje

Nákup a doprava veškerého materiálu

Odvoz stavebního odpadu a úklid staveniště

Stavební dozor autorizovaného inženýra

Doprava řemeslníků

DPH 15 %

Montáž zateplovacího systému (všechny materiály jsou certifikované)

Aplikace silikonové omítky (má výhody akrylátových i silikátových omítek)

Lešení (montáž, demontáž, pronájem, doprava)

záruka 10 let

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení