Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám dotaz ohledně podlahy.
Máme v dřevěnce místnost s betonovou podlahou, ale marně si lámu hlavu, jaký materiál na ni dát.Nepřichází v úvahu lino, ani jiné ´umělé´ materiály. Chtěla bych dřevěnou podlahu, ale nevím co pod ní. Levnější, než ovčí vlna nebo konopí by byl asi mirelon, ale zase je umělý... K tomu se mi zdá divné dávat dřevo přímo na beton (nebude problém s prodyšností?).Jsem laik a nevyznám se vtom. Mohli byste poradit a případně popsat postup jak na to? Moc vám děkuji.
...se mi zdá divné dávat dřevo přímo na beton...
co se Vám na tom nezdá? Máte hydroizolaci? Máte tepelnou izolaci? Pokud chcet přírozdní tepelný izolant, musíte si vybrat z těch dražších... ovčí rouno, konopí, slámu atd..
Ale vše je za něco..
doplněno 04.06.14 15:48:Osobně se nezlobím na nikoho, kdo má dotazy.
Pokud tam není žádná hydroizolace, tak opravu hrozí nebezpečí hniloby. okud se domníváte, že tam není vlhkost, dejte na zem lepenku a pak můžete dát i dřevo, které neshnije..
Nemáme ani hydroizolaci, ani zateplení. Nenapadli mě moli a hmyz, možná i myši, s kterými by byl v přír. materiálu problém.Jak zabránit tomu aby se do toho dali?
Dočetla jsem se ještě o izolaci korkové.Mohla by se taky použít. Jak tedy postupovat v případě přír. materiálu? Stačilo by na rovný beton položit vrstvu přír. izolace a na to rovnou dřevěné fošny?
Ještě upřesním, že se mi jedná hlavně o to, aby se do dřevěné podlahy nedostaly za pár let dřevokazné houby (vlhkost).O tepelnou izolaci mi zas tak nejde, ale nerada bych chodila přímo po ´betonu´.
Nezlobte se, že mám takové dotazy.
Dobrý den.Můžete použít dřevotřísku na beton.Deska typu P3 (E1) je třívrstvá plošně lisovaná dřevotřísková deska vyráběná ze speciálně tříděných dřevěných třísek pojených vysoce kvalitní MUF pryskyřicí/zvýšená odolnost proti vlhkému prostředí/ Desky se dodávají v tloušťkách od 10 do 38 mm a ve formátu 2050x925 mm.Mají hladký povrch a na ten si už dáte co budete chtít.Nebo jen natřete lodním lakem.