Betonová podlaha - co na ni?

Od: Datum: 03.06.14 12:58 odpovědí: 6 změna: 04.06.14 08:24

Dobrý den, mám dotaz ohledně podlahy.

Máme v dřevěnce místnost s betonovou podlahou, ale marně si lámu hlavu, jaký materiál na ni dát.Nepřichází v úvahu lino, ani jiné ´umělé´ materiály. Chtěla bych dřevěnou podlahu, ale nevím co pod ní. Levnější, než ovčí vlna nebo konopí by byl asi mirelon, ale zase je umělý... K tomu se mi zdá divné dávat dřevo přímo na beton (nebude problém s prodyšností?).Jsem laik a nevyznám se vtom. Mohli byste poradit a případně popsat postup jak na to? Moc vám děkuji.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 03.06.14 14:53

Klidně můžete,staré stavby mají v nepodsklepeném přízemí dřevo rovnou na zemině,respektive na zásypu a většinou bez vodoizolace.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 03.06.14 15:53

Přírodní materiály? Nebojíte se molů a hmyzáků vůbec?

Datum: 03.06.14 15:58

Na beton,kde není základní zateplení,ani hydroizolace bych použil jen zátěžový koberec.

JABRAKA

Datum: 03.06.14 17:37

...se mi zdá divné dávat dřevo přímo na beton...

co se Vám na tom nezdá? Máte hydroizolaci? Máte tepelnou izolaci? Pokud chcet přírozdní tepelný izolant, musíte si vybrat z těch dražších... ovčí rouno, konopí, slámu atd..

Ale vše je za něco..

doplněno 04.06.14 15:48:

Osobně se nezlobím na nikoho, kdo má dotazy.

Pokud tam není žádná hydroizolace, tak opravu hrozí nebezpečí hniloby. okud se domníváte, že tam není vlhkost, dejte na zem lepenku a pak můžete dát i dřevo, které neshnije..

Od: elisa7
Datum: 04.06.14 07:51

Nemáme ani hydroizolaci, ani zateplení. Nenapadli mě moli a hmyz, možná i myši, s kterými by byl v přír. materiálu problém.Jak zabránit tomu aby se do toho dali?