Jak na nadkrokevní izolaci?

Od: Datum: 25.05.14 13:18 odpovědí: 7 změna: 30.05.14 09:28

Dobrý den, letos mě čeká rekonstrukce střechy na rodiném domku. Budeme mít podkrovní pokoje a z tohoto důvodu jsme se rozhodli pro nadkrokevní zateplení. Po kalkulaci od firmy která mi vyrazila dech jsem nucen zhotovit střechu svépomocí a s šikovnými řemeslníky na dílčí úkony. Z množství informací, které na internetu jsou nejsem schopen vybrat si nejvýhodnější variantu...Poraďte mi prosím nejvhodnější skladbu střechy, materiály, popřípadě i výrobce a pracovní postup. Vazbu mi udělá kamarád, který nemá žádné zkušenosti s nadkrokevkou. Pak pobytí palubkami 18mm, parotěska, izolace 16cm, vodotěsná folie, kontralatě připevněné vruty do krovů, laťování 5x4cm a pálená taška. Je tato skladba dobrá? Dále si nevím rady s přesahem střechy. Nebudu přeci izolovat prostor mimo budovu, jak tedy nahradím 16cm izolace? Pomocným roštem nebo fošnou pod kontralať?Jsem naprostý laik a nechci se dopustit chyb. Všem předem moc děkuji za názor a rady. Rodina je na cestě a další půjčky nepřichází v úvahu.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: olaf71*
Datum: 25.05.14 13:56

každopádně 16 cm. izolace, je sakra málo.

Ohodnoceno: 0x

Od: paw®
Datum: 25.05.14 15:02
Tak jestli to bude z PUR peny, odpovida to cca 28cm vaty. Neni to.zle ale, chtelo by to vice. Idealme ekvivalent 40 cm vaty.
Pro tazatele. Nadkrokevka byva oproti bezne izolaci o cca 20% drazsi. Nez se dopustit chyb, radeji kupte paletu cihel a celou strechu zvednete o 40 cm a udelejte izolaci klasickou. Pokud na tom.trvate, tak konec strechy dejte fosnu na stojato a na to late.
Ohodnoceno: 2x

Datum: 25.05.14 23:03