Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, letos mě čeká rekonstrukce střechy na rodiném domku. Budeme mít podkrovní pokoje a z tohoto důvodu jsme se rozhodli pro nadkrokevní zateplení. Po kalkulaci od firmy která mi vyrazila dech jsem nucen zhotovit střechu svépomocí a s šikovnými řemeslníky na dílčí úkony. Z množství informací, které na internetu jsou nejsem schopen vybrat si nejvýhodnější variantu...Poraďte mi prosím nejvhodnější skladbu střechy, materiály, popřípadě i výrobce a pracovní postup. Vazbu mi udělá kamarád, který nemá žádné zkušenosti s nadkrokevkou. Pak pobytí palubkami 18mm, parotěska, izolace 16cm, vodotěsná folie, kontralatě připevněné vruty do krovů, laťování 5x4cm a pálená taška. Je tato skladba dobrá? Dále si nevím rady s přesahem střechy. Nebudu přeci izolovat prostor mimo budovu, jak tedy nahradím 16cm izolace? Pomocným roštem nebo fošnou pod kontralať?Jsem naprostý laik a nechci se dopustit chyb. Všem předem moc děkuji za názor a rady. Rodina je na cestě a další půjčky nepřichází v úvahu.
Mám dojem že 16 cm je doporučené minimum pro naši polohu. Sám jsem dával 2 x 12 cm Knauf insulation tak aby druhá vrstva kryla spoje té první - tedy na vazbu. Trámy mám 14 cm, použil jsem přímý záves abych docílil žádanéch 24 cm. Na lepení parotěsky doporučuji pásku z Lidlu 3M (šedá) jedno balení kolem 80,-Kč. K upevnění parotěsky ke trámům sponkovačku, kterou jsem podmazával silikonem.
Izolaci jsem kupoval přes net vyšla mě o hodně levněji než v obchodě.
Radku, pouštíte se do složitého díla, bez odborných znalostí. Taky velmi drahého řešení.
studejte několik dní možnosti a hlavně detaily.
Vůbec nevím jakou izolaci chcete použít, ale 16 cm je opravdu málo.
" Jsem naprostý laik a nechci se dopustit chyb. ... Rodina je na cestě a další půjčky nepřichází v úvahu."
Zde je Vaše zdůvodnění pro jiný způsob zateplení střechy.
nedávno jsem narazil na toto řešení od Knauf Insulation, vypadá to dobře i cena stavbadomusvepomoci.cz/...