Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
máme malý domek, který je připojený jednosazbově.
Jelikož chceme ohřívat vodu elektřinou rád bych sazbu D26, která je dvousazbová.
Jsem vyučený elektrikář (ačkoliv jsem v oboru nikdy nepracoval), ale dovedl bych si zapojit přepínač nízkého tarifu, přepojit na něj bojler, který by byl blokovaný mimo dobu platnosti nízkého tarifu. A natáhnout vodič mezi elektroměrem k přepínači nízkého tarifu v jističové skříni. Revizi by mi udělal revizní technik za 500kč. Ale nezjistil jsem kolik si pak berou chlapi od energetiky (nebo ČEZu?) co příjdou vyměnit elektroměr za dvou-sazbový.
Kolik to asi stojí?
Děkuji
Jen bych Vás upřesnil pokud chcete jen ohřívat vodu bojlerem dají vám sazbu D25d ne D26 ta je až pro další spotřebiče. Ptal jsem se na změnu z D25 na D26 a tohle z toho vyplynulo.
Podle mě to přijdou vyměnit montéři z EONu či ČEZu vy do elektroměru zasahovat nesmíte. A nejlrychlejší a nejpřesnější odpovědi se určitě dočkáte pokud zavoláte či napíšete na dotyčnou společnost.
Výměna el.měru nestojí nic jen Vám zvednou platbu za jistič. Základní D02 je 82Kč s dani a Váš nový D25 127Kč měsíčně.Samozřejmě bude muset být nová smlouva. Dnešní nové digitální el měry už tu druhou sazbu mají zabudovanou.Jen neni zapojena.
doplněno 16.05.14 17:19:Do 25A třífázového jističe se neplatí nic až nad 25A Výměna jističe za stejný se neplatí ani za blomby,Výměna jističe za větší A do25A se také nic za blomby a dpravu neplatí,ale už musí být nová revize .Samozřejmě si jistič a práci musíte zaplatit.Před 5 měsíci jsem mavyšoval z 22A na 25A jistič. Nezvedli mi ani sazbu za jistič neboť to je cena za 20A až 25 A Jen jsem musel mít novou revizi a smlouvu u ČEZu.Důvod uváděli navýšení amper. Po telefonu do ČEZu poruchová služba jsem nahlásil vadný jistič povolili utrhnout blomby a dohodli se na termínu kdy příjde jejich technik to zablombovat.