Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kolik stojí předělání na dvousazb. elekroměr?

Od: davidm* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den,

máme malý domek, který je připojený jednosazbově.

Jelikož chceme ohřívat vodu elektřinou rád bych sazbu D26, která je dvousazbová.

Jsem vyučený elektrikář (ačkoliv jsem v oboru nikdy nepracoval), ale dovedl bych si zapojit přepínač nízkého tarifu, přepojit na něj bojler, který by byl blokovaný mimo dobu platnosti nízkého tarifu. A natáhnout vodič mezi elektroměrem k přepínači nízkého tarifu v jističové skříni. Revizi by mi udělal revizní technik za 500kč. Ale nezjistil jsem kolik si pak berou chlapi od energetiky (nebo ČEZu?) co příjdou vyměnit elektroměr za dvou-sazbový.

Kolik to asi stojí?

Děkuji

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

betaraybill*
hodnocení

0x

Jen bych Vás upřesnil pokud chcete jen ohřívat vodu bojlerem dají vám sazbu D25d ne D26 ta je až pro další spotřebiče. Ptal jsem se na změnu z D25 na D26 a tohle z toho vyplynulo.

Podle mě to přijdou vyměnit montéři z EONu či ČEZu vy do elektroměru zasahovat nesmíte. A nejlrychlejší a nejpřesnější odpovědi se určitě dočkáte pokud zavoláte či napíšete na dotyčnou společnost.

hodnocení

0x

Výměna el.měru nestojí nic jen Vám zvednou platbu za jistič. Základní D02 je 82Kč s dani a Váš nový D25 127Kč měsíčně.Samozřejmě bude muset být nová smlouva. Dnešní nové digitální el měry už tu druhou sazbu mají zabudovanou.Jen neni zapojena.

doplněno 16.05.14 17:19: