Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Betonová deska u baráku

Od: baracnik* odpovědí: 8 změna:

Dobrý den. Nedávno jsme se s manželkou přestěhovali z bytu do rodinného baráčku, který je staršího data. U vstupních dveří máme přístřešek s betonovou deskou, která by potřebovala opravit. Celkem dost se drtolí a vše se samozřejmě dostane do baráčku. Napadlo mě, jestli by nestačil nějaký betonový potěr a na to venkovní dlažbu. Nerad bych to moc zvedal, aby tram nebyl velký rozdíl. Taky mě napadlo, jestli by to nestačilo jen vyrovnat a položit na to venkovní dlažbu a rozměrech např. 40x40, koukal jsem, že se dají sehnat v tloušťkách od 2,5 do 6 cm. Ale radši bych se držel u spodní hranice. Prosím zkušenější o nějakou radu a prosím berte v úvahu, že jsem laik. Děkuji za každou radu. Zde nějaké foto: mrpepper.rajce.idnes.cz/...

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

zwiki*
hodnocení

0x

Dobrý den.Máte pravdu položit venkovní dlažbu a to tu nejslabší.Samotný potěr by nevyržel dlouho.Dlažbu vybírejte takovou,aby jste za mokra nebo v zimě po ní nesklouzl! Máte moc hezký baráček.

doplněno 02.06.14 09:15:

Na terasy a jiné venkovní prostory vybíráme dlažbu z kategorie R9 nebo R10.Dlažbu můžete lepit mrazuvzdorným lepidlem.

baracnik*
hodnocení

Ok, díky za info. A ještě jsem koukal, že jsou plastové terče pod dlažbu, na které se to klade. To bych ani nemusel vyrovnávat tím potěrem, ptž by stačilo dát určitý počet podložek a jen to na ně položit. Jaký je váš názor na toto řešení?

zwiki*

Terče pro suché kladení má své výhody i nevýhody.Na okrajích betonové desky musíte ukončovat i zabezpečit.Já jsem pro lepení nebo na cementového lože.Záleží na Vás :)

Ty terče jsou především na teraco (tl cca25mm;)samotný terč je taky +-25mm

doplněno 02.06.14 13:48:

jo a musíte pod to vyrovnat!

doplněno 02.06.14 17:16: