Nejste přihlášen/a.
zdravim,
mam takove mensi dilema,ale k veci.Provadim rekonstrukci rodineho domku z 20tých let.V mistnostech jsou velmi nerovne zdi,ktere jsem chtel srovnat SDK.Mam otazku,zda-li nekdo z vas,ma zkusenosti s lepenim SDK desek.Konstrukci zde davat nechci,je to na ukor mista.Mistnosti jsou totiz dost uzke a jeste bych ubral 7cm z kazde strany a navic s tim jeste nemam zkusenosti.Potom me napadlo jeste prisroubovat na zed kontra late,cca 3cm a na to pote desky upevnit.Bylo by to mozna lepsi nez to lepeni,kt.si myslim pro me,jako (kutila-laika) bylo o dost slozitejsi.Jeste jedna poznamka,zdi utikaji nekde i o 3cm.
diky za vase reakce a odpovedi
To Koulík:
Příteli,není zrovna nejlepší způsob obložit stěnu sádrokartonem.V Loskutáku na Nově jsem před Vánocemi viděl opravu a rovnání zdi sádrovým štukem.Je to parádní práce a určitě levná.A časově nesrovnatelné.Já jsem uvedl i s fotografiemi srovnání zdí v paneláku pomocí stavebního flexilepidla.Buď jen vyrovnej prohlubně a díry a srovnej do roviny pomocí širokého hladítka.Nebo na zeď nalep slabé lišty a srovnej ji celou slabou vrstvou sádrového štuku.
JABRAKA
Ta mistnost je obouchana na cihlu a kdyz prilozim lat,tak nekde chybi i 3cm.Proto jsem toho nazoru,ze sdk je nejmene pracny a financne nejvyhodnejsi.Zednicke prace neovladamPrave jsem se ptal na lepeni,popripade konstrukci.Pane Cukrari,nikde jsem nenasel profi,kt.je pouze 2,6cm vysoky.Pouze 4cm.
Ahojky,taky máme starý domek,opravujeme svépomocí,neb na firmy nezbývá.Zdi byly šíleně křivé,ale obětovat pár cm z prostoru se určitě vyplatilo.Zkoušeli jsme nové vnitřní omítky,ale nakonec došlo stejmě na ten sádroš.Dávali jsme po cca 70cm od sebe střešní latě.V případě nerovností jsme vypodložili lat´kama.Máme už hotové všechny místnosti v domě a je to super . Lehce se to udržuje, časem vymaluje.Navíc se s tím dobře pracuje. Určitě nedoporučuju dávat SDK rovnou na stěnu,ani lepit pokud je nerovná . Snad poradí nějaký odborník od fochu.Tak at´ se dílo vydaří
.